| |
Yakovlev YAK 52- never used as a trainer-no Experimental |
zł 359.788 € 85.000 |
Przegląd
| Informacje podstawowe | | Typ: | Samolot jednośmigłowy | | Typ szczególny: | Aerial work | | Producent: | Yakovlev | | Model: | YAK 52- never used as a trainer-no Experimental | | Rok produkcji: | 1994 | | Nr. rejestracyjny: | HA- | | Cechy charakterystyczne: | Zawsze hangarowany | | Przegląd: | 7/2025 | | Lokalizacja: | Niemcy, München | | Całkowity czas (TTAF): | 601 h | | Cena: | € 85.000 (~ zł 359.788) | | Opodatkowany w UE: | tak | | VAT wydzielony: | nie | | Wszystkie szczególy |
| Sprzedawca |
Carlos de Pilar Flugzeughandel www.carlos-de-pilar.de Postfach 1529 82157 Gräfelfing Niemcy
Tel.: +49 89 8542303 Fax: [+49] - (0)89 - 853176 |
| Kontakt do Sprzedawcy |
|
|
|
Szczególy
| Informacje podstawowe | | Typ: | Samolot jednośmigłowy | | Typ szczególny: | Aerial work | | Producent: | Yakovlev | | Model: | YAK 52- never used as a trainer-no Experimental | | Rok produkcji: | 1994 | | Nr. rejestracyjny: | HA- | | Cechy charakterystyczne: | Zawsze hangarowany | | Przegląd: | 7/2025 | | Lokalizacja: | Niemcy, München | | Całkowity czas (TTAF): | 601 h | | Cena: | € 85.000 (~ zł 359.788) | | Opodatkowany w UE: | tak | | VAT wydzielony: | nie | | Liczba pasażerów: | 1+1 | | Lądowania: | 1432 |
| Silnik(i) | | Liczba silników: | 1 | | Producent/Model: | M-14P | | Czas całkowity: | 683 h | | TBO (years): | 500 yrs | | SOH: | 185 h | | Śmigło - Producent/Model: | V530TA-D35 | | Śmigło - Czas całkowity: | 299 h | | Śmigło - Czas 1: | 58 h SOH |
| Awionika | COM 8,3
Garmin GPS 496 |
| Inspection Status | TT 604h
ARC valid 03 Juli 2026
Utility category (!)
Annex II aircraft, EASA
+7g //-5g
All AD/SB done
No known accidents, incidents hydraulic lock engine 498h,
Engine 687,5 h TSLO 189,5 h TTNO 310,5h
No modifications |
| Inne uwagi | fresh 100 h Inspection and fresh annual inspection in July 2025
thats the youngest YAK 52 in Germany
its not an experimental registration but an Utility Aerobatic certified aircraft
Hungarian registration, can be rtaken over by buyer
never flown in military service.
Heavy spar +7 /-5 g.
sie ist kein Experimental, sondern Utility aerobatic. Nie bei militar geflogen. Heavy spar +7 /-5 g.
ungarische Zulassung, kann vom Käufer übernommen werden |
Zdjęcia
Kontakt do Sprzedawcy
|