| |
Eads/Socata TB9 Tampico |
zł 414.765 € 98.000 |
Przegląd
| Informacje podstawowe | | Typ: | Samolot jednośmigłowy | | Producent: | Eads/Socata | | Model: | TB9 Tampico | | Rok produkcji: | 1992 | | Nr. rejestracyjny: | PH-DWH | | Numer seryjny: | 1438 | | Cechy charakterystyczne: | Certyfikat IFR Sprzęt IFR Zawsze hangarowany | | Przegląd: | 3/2025 | | Lokalizacja: | Holandia, Budel, EHBD | | Całkowity czas (TTAF): | 3000 h | | Cena: | € 98.000 (~ zł 414.765) | | Opodatkowany w UE: | tak | | Wszystkie szczególy |
|
|
|
Szczególy
| Informacje podstawowe | | Typ: | Samolot jednośmigłowy | | Producent: | Eads/Socata | | Model: | TB9 Tampico | | Rok produkcji: | 1992 | | Nr. rejestracyjny: | PH-DWH | | Numer seryjny: | 1438 | | Cechy charakterystyczne: | Certyfikat IFR Sprzęt IFR Zawsze hangarowany | | Przegląd: | 3/2025 | | Lokalizacja: | Holandia, Budel, EHBD | | Całkowity czas (TTAF): | 3000 h | | Cena: | € 98.000 (~ zł 414.765) | | Opodatkowany w UE: | tak | | Liczba pasażerów: | 4 | | Lądowania: | 3500 |
| Silnik(i) | | Liczba silników: | 1 | | Producent/Model: | Lycoming O32-D2A | | Zasilanie/Moc: | 160 PS | | Czas całkowity: | 1000 h | | TBO (hours): | 1000 h | | Last engine overhaul: | 01/2012 | | Śmigło - Producent/Model: | Sensenich 74DM6S |
| Awionika | Transponder, mode S TIS, GTX 330 Garmin
Garmin GPS / COM / NAV, GTN 650
Honeywell KR 87 ADF Receiver Bendix King
Honeywell VOR/LOC/Glideslope indicator
Honeywell ADF Indicator
Honeywell Honeywell NAV/COM Transceiver KX 0155A
Garmin G5 2 pieces (G5 HSI + Attitude gyro)
Honeywell DME |
| Wyposażenie | | All needed equipment available |
| Zewnętrze | | Fresh paint 2021 in TBM 900 livery |
| Wnętrze | | New leather certified brown interior |
| Inspection Status | | ARC is current |
| Inne uwagi | Full history available from day 1
CAMO maintained
Propellor overhaul NEW with 2.000 hours to go |
Zdjęcia
Kontakt do Sprzedawcy
|