| |
Cessna P210N-LOADED--Long Range Tip Tanks, GTN 750, TCAS, FLARM, Intercooler |
zł 1.250.063 € 295.000 |
Przegląd
| Informacje podstawowe | | Typ: | Samolot jednośmigłowy | | Producent: | Cessna | | Model: | P210N-LOADED--Long Range Tip Tanks, GTN 750, TCAS, FLARM, Intercooler | | Rok produkcji: | 1983 | | Nr. rejestracyjny: | D-reg | | Cechy charakterystyczne: | Certyfikat IFR Zawsze hangarowany | | Przegląd: | 12/2024 | | Lokalizacja: | Niemcy, EDML | | Całkowity czas (TTAF): | 3550 h | | Cena: | € 295.000 (~ zł 1.250.063) | | Opodatkowany w UE: | tak | | VAT wydzielony: | nie | | Wszystkie szczególy |
| Sprzedawca |
Carlos de Pilar Flugzeughandel www.carlos-de-pilar.de Postfach 1529 82157 Gräfelfing Niemcy
Tel.: +49898542303 Fax: [+49] - (0)89 - 853176 |
| Kontakt do Sprzedawcy |
|
|
|
Szczególy
| Informacje podstawowe | | Typ: | Samolot jednośmigłowy | | Producent: | Cessna | | Model: | P210N-LOADED--Long Range Tip Tanks, GTN 750, TCAS, FLARM, Intercooler | | Rok produkcji: | 1983 | | Nr. rejestracyjny: | D-reg | | Cechy charakterystyczne: | Certyfikat IFR Zawsze hangarowany | | Przegląd: | 12/2024 | | Lokalizacja: | Niemcy, EDML | | Całkowity czas (TTAF): | 3550 h | | Cena: | € 295.000 (~ zł 1.250.063) | | Opodatkowany w UE: | tak | | VAT wydzielony: | nie | | Liczba pasażerów: | 1+5 |
| Silnik(i) | | Liczba silników: | 1 | | Producent/Model: | ContiTSIO 520 | | SMOH: | 800 h | | Śmigło - Czas 1: | 800 h SOH |
| Opis/Charakterystyka silnika | | fresh 100 h Inspection in DEZ 24 |
| Awionika | IFR
GTN 750 DOM NAV GPS 8,3 WAAS
Garmin 255 incl. 8,3 KHZ
KFC 200 A/P with ALT Hold + FD
DME King
XPDR Mode S
TCAD on G750
FLARM on separate Display with softwareupdate
ADF
electric Trim
2.nd electric Horizont
Interkom |
| Wyposażenie | extra Fuel Tiptanks
Riley Intercooler for more power hot + high
Emergency Oxygen
Precise Flight Speed Brakes
Electric Windshield DeIce
Pneumatic Boots - Wings and Tail
Heated Pitot
Dual Alternators
dual Suctionpumps
Front Seat Shoulder Harnesses
Alternate Static Source
NAV Lights
Beacon
Wing-tip Strobes
Second Artificial Horizon
Emergency Oxygen
Airtex 406 ELT |
| Zewnętrze | | good recent paint |
| Wnętrze | nice Leather Interieur
new Carpet |
| Modifications/Conversions | | new Style Fuel System- no Tank switching -left-right necessary, Fuel selector in both |
| Inspection Status | fresh 100 hour Inspection and renewed ARC in DEC 24
new AD Wingspar Eddy current Inspection completed in AUG 23, no corrosion found |
| Inne uwagi | | Verkauf von Privat, private Sale-no VAT |
Zdjęcia
Kontakt do Sprzedawcy
|