| |
Piper Seneca III Turbo,GTN 650, SOLD |
[SPRZEDANY] |
Przegląd
| Informacje podstawowe | | Typ: | Samolot wielośmigłowy | | Producent: | Piper | | Model: | Seneca III Turbo,GTN 650, SOLD | | Rok produkcji: | 1981 | | Nr. rejestracyjny: | D-reg | | Cechy charakterystyczne: | Certyfikat IFR | | Przegląd: | 4/2021 | | Lokalizacja: | Niemcy | | Całkowity czas (TTAF): | 4780 h | | Cena: | cena na żądanie[SPRZEDANY] | | Wszystkie szczególy |
| Sprzedawca |
Carlos de Pilar Flugzeughandel www.carlos-de-pilar.de Postfach 1529 82157 Gräfelfing Niemcy
Tel.: +49 89 8542303 Fax: [+49] - (0)89 - 853176 |
| Kontakt do Sprzedawcy |
|
|
|
Szczególy
| Informacje podstawowe | | Typ: | Samolot wielośmigłowy | | Producent: | Piper | | Model: | Seneca III Turbo,GTN 650, SOLD | | Rok produkcji: | 1981 | | Nr. rejestracyjny: | D-reg | | Cechy charakterystyczne: | Certyfikat IFR | | Przegląd: | 4/2021 | | Lokalizacja: | Niemcy | | Całkowity czas (TTAF): | 4780 h | | Cena: | cena na żądanie[SPRZEDANY] | | Liczba pasażerów: | 1+5 |
| Silnik(i) | | Liczba silników: | 2 | | Producent/Model: | Conti TSIO 360 KB | Conti TSIO 360 KB | | Zasilanie/Moc: | 220 PS | - | | TBO (hours): | 1800 h | 1800 h | | SMOH: | 1380 h | 1380 h | | Śmigło - Producent/Model: | Mc Cowley 3 Blade | Mc Cowley 3 Blade | | Śmigło - Czas 1: | 390 h SNEW | 390 h SNEW |
| Awionika | Avidyne EX500 with Radar and JeppView
Garmin GTN 650, ILS coupled
Garmin GTX 330 Mode S
Garmin GA 53
Bendix/King KMA-24 Audio Panel
King KN 53 VOR/second GS
1 King KY 197 A Transceiver
King KR 87 ADF
King KI 525A HSI w/Nav 1 or GPS Select
Trimble 2000 Approach Plus GPS as backup
Dual Dig. DME King KDI 572
Bendix RDR 160 Radar on Avidyne EX500
King KFC 200 AP/FD
ELT 406 MHz |
| Wyposażenie | Certified known Ice
Full Co-Pilot instruments
Heavy duty Weels and Brakes
Prop. Sync.
Super Soundproofing Annex 16 Chapter X
Built-in Oxygen
Inflatable Door Seal Kit
Ceramic Combustion Heater |
| Zewnętrze | Seneca IV Paint.
Overall green/white, & golden stripes. |
| Wnętrze | 6 graue Buckskin Leder Sitzt, Custom Refreshment Center.
Grey Alcantara Interior. |
| Inne uwagi | | The airplane was mostly hangared but paint and interieur need some rework. |
Zdjęcia
Kontakt do Sprzedawcy
|