|
Używany samolot turbośmigłowy Beechcraft King Air 90 | Rok: 1993; TTAF: 4200h; Typ: Samolot turbośmigłowy; Lokalizacja: Niemcy; Certyfikat IFR, Sprzęt IFR; Nr rejestr.: EASA-Reg. | |
 | |
|
 | Rok: 2010; TTAF: 2960h; Typ: Samolot turbośmigłowy; Lokalizacja: Niemcy; Certyfikat IFR, Sprzęt IFR; Nr. seryjny: Offer GV438; Nr rejestr.: EASA-Reg. | |
 | |
|
 | Rok: 1993; TTAF: 3200h; Typ: Samolot turbośmigłowy; Lokalizacja: Niemcy; Certyfikat IFR, Sprzęt IFR; Nr rejestr.: EASA-Reg | |
 | |
|
 | Rok: 1981; TTAF: 7160h; Typ: Samolot turbośmigłowy; Lokalizacja: Brazylia, Săo Paulo | |
 | |
|
 | Rok: 2010; TTAF: 1395h; Typ: Samolot turbośmigłowy; Lokalizacja: Wielka Brytania; Certyfikat IFR, Sprzęt IFR, Zawsze hangarowany; Nr. seryjny: tbs; Nr rejestr.: EASA-reg. | | Opodatkowany w UE
 | |
|
 | Rok: 2009; TTAF: 850h; Typ: Samolot turbośmigłowy; Lokalizacja: Wielka Brytania; Certyfikat IFR, Sprzęt IFR, Zawsze hangarowany; Nr. seryjny: tba; Nr rejestr.: EASA-reg. | |
 | |
|
 | Rok: 2007; TTAF: 660h; Typ: Samolot turbośmigłowy; Lokalizacja: Austria, tba; Certyfikat IFR, Sprzęt IFR, Zawsze hangarowany, Wpisany do rejestru handlowego, Standard JAR-OPS 1; Nr. seryjny: tba; Nr rej... | | Opodatkowany w UE
 | |
|
|