|
Grob G109B |
zł 322.187 € 76.000 |
Przegląd
Informacje podstawowe | Typ: | Samolot jednośmigłowy | Producent: | Grob | Model: | G109B | Rok produkcji: | 1985 | Numer seryjny: | 6370 | Cechy charakterystyczne: | Zawsze hangarowany | Lokalizacja: | Austria, Altlichtenwarth, LOAR | Całkowity czas (TTAF): | 2330 h | Cena: | € 76.000 (~ zł 322.187) | Wszystkie szczególy |
|
|
|
Szczególy
Informacje podstawowe | Typ: | Samolot jednośmigłowy | Producent: | Grob | Model: | G109B | Rok produkcji: | 1985 | Numer seryjny: | 6370 | Cechy charakterystyczne: | Zawsze hangarowany | Lokalizacja: | Austria, Altlichtenwarth, LOAR | Całkowity czas (TTAF): | 2330 h | Cena: | € 76.000 (~ zł 322.187) | Liczba pasażerów: | 2 | Lądowania: | 7240 |
Silnik(i) | Liczba silników: | 1 | Producent/Model: | Limbach L2400 DT1 | Zasilanie/Moc: | 130 PS | Czas całkowity: | 1064 h | TBO (hours): | 1600 h | Śmigło - Producent/Model: | MTV-1-A/L 170-05 (Constant Speed Propeller) |
Opis/Charakterystyka silnika | Motor hat 4x neue Kolben, 4x neue Zylinder, 2x neuer Zylinderkopf (01/23) durchgeführt von Korff Luftfahrt GmbH nach Befund von Fa. Limbach (ausführliche Fotodokumentation ist vorhanden sowie Befund-Arbeitsbericht ist vorhanden)
Engine has 4x new pistons, 4x new cylinders, 2x new cylinder head (01/23) carried out by Korff Luftfahrt GmbH according to findings by Limbach (detailed photo documentation is available as well as findings work report)
Turbolader erneuert/ turbocharger renewed 8/2024 |
Awionika | “Glascockpit”: IEFIS panel user manual
Flarm
Funk/ Radio: ATR 833-II / Funke Avoinics
Transponder: SSR Mode S: Garrecht VT-01
Glass Cockpit |
Wyposażenie | Schleppkupplung/ tow release
Seileinzugvorrichtung / cable retraction device |
Inspection Status | information pls see Shared Folder with all information (L-AKT, ARC, etc) |
Inne uwagi | for further information pls see information in the Shared Folder with all information (L-AKT, ARC, etc) |
Zdjęcia
Kontakt do Sprzedawcy
|