| |
Cirrus SR22 G3 GTS |
zł 1.333.080 € 315.000 |
Przegląd
| Informacje podstawowe | | Typ: | Samolot jednośmigłowy | | Producent: | Cirrus | | Model: | SR22 G3 GTS | | Rok produkcji: | 2007 | | Nr. rejestracyjny: | N199ZZ | | Numer seryjny: | 1542 | | Cechy charakterystyczne: | Certyfikat IFR Sprzęt IFR Zawsze hangarowany | | Przegląd: | 2/2025 | | Lokalizacja: | Francja, PARIS, LFPN | | Całkowity czas (TTAF): | 2350 h | | Cena: | € 315.000 (~ zł 1.333.080) | | Opodatkowany w UE: | nie | | Wszystkie szczególy |
|
|
|
Szczególy
| Informacje podstawowe | | Typ: | Samolot jednośmigłowy | | Producent: | Cirrus | | Model: | SR22 G3 GTS | | Rok produkcji: | 2007 | | Nr. rejestracyjny: | N199ZZ | | Numer seryjny: | 1542 | | Cechy charakterystyczne: | Certyfikat IFR Sprzęt IFR Zawsze hangarowany | | Przegląd: | 2/2025 | | Lokalizacja: | Francja, PARIS, LFPN | | Całkowity czas (TTAF): | 2350 h | | Cena: | € 315.000 (~ zł 1.333.080) | | Opodatkowany w UE: | nie | | Liczba pasażerów: | 4 |
| Silnik(i) | | Liczba silników: | 1 | | Producent/Model: | IO-550-N CONTINENTAL | | Numer seryjny: | 689571 | | Zasilanie/Moc: | 310 PS | | Czas całkowity: | 1800 h | | Śmigło - Producent/Model: | HARTZEL |
| Opis/Charakterystyka silnika | RG HELICE/PROPELLER 2022
AOUT/AUGUST 2020 : Replacement CAMSHAFT (arbre ą came), usinage des 6 cylindres, changement des segments des cylindres, soupapes et guides soupapes neufs. |
| Awionika | | PFD, MFD EX5000C ENTEGRA Avidyne, GMA 340 AUDIO PANEL, GNS 430, GNS 430/430, AUTOPILOT DFC 90 DIGITAL, GTX 327 digital Transponder, Stormscope WX500 Real Time lightning info, Skywatch Traffic info, TAWS-B Enhanced Ground Proximity Warning System, Emax Engine & Fuel Monitor, CMax Electronic Approach Plates, Flight Director |
| Wyposażenie | New Beringer Brakes (2022)
Ice Protection
406 Mhz ELT
Fan Powered Ventilation System
Built-in Oxygen System |
| Modifications/Conversions | | BERINGER BRAKES |
Zdjęcia
Kontakt do Sprzedawcy
|