|
Cirrus SR22-G2 GTS |
zł 1.448.497 € 337.960 |
Przegląd
Informacje podstawowe | Typ: | Samolot jednośmigłowy | Producent: | Cirrus | Model: | SR22-G2 GTS | Rok produkcji: | 2006 | Nr. rejestracyjny: | D-EIJT | Numer seryjny: | 1942 | Cechy charakterystyczne: | Certyfikat IFR Sprzęt IFR | Przegląd: | 9/2023 | Lokalizacja: | Niemcy, EDAC | Całkowity czas (TTAF): | 988 h | Cena: | € 337.960 (~ zł 1.448.497) | Opodatkowany w UE: | tak | VAT wydzielony: | tak (19%) | Wszystkie szczególy |
|
|
|
Szczególy
Informacje podstawowe | Typ: | Samolot jednośmigłowy | Producent: | Cirrus | Model: | SR22-G2 GTS | Rok produkcji: | 2006 | Nr. rejestracyjny: | D-EIJT | Numer seryjny: | 1942 | Cechy charakterystyczne: | Certyfikat IFR Sprzęt IFR | Przegląd: | 9/2023 | Lokalizacja: | Niemcy, EDAC | Całkowity czas (TTAF): | 988 h | Cena: | € 337.960 (~ zł 1.448.497) | Opodatkowany w UE: | tak | VAT wydzielony: | tak (19%) |
Silnik(i) | Liczba silników: | 1 | Producent/Model: | Continental IO-550-N | Śmigło - Producent/Model: | Hartzell 3-Blade |
Opis/Charakterystyka silnika | Propeller overhauled 01/23 (TSO 40 hrs) |
Awionika | - Avidyne Entegra Primary Color Flight Display (PFD)
- Avidyne EX5000C Multi-color Function Display (MFD)
- Avidyne DFC90 Autopilot with Straight and Level Button
- Garmin GMA340 Audio Panel
- 1x Avidyne IFD440 (WAAS) with Bluetooth / WiFi-connectivity (connecting to the IFD100 app)
- 1x Garmin GNS430 (WAAS prepared)
- L3 WX500 Stormscope
- Bendix King KN63 DME
- L3 Transponder NGT9000+ with WiFi-connectivity and ADS-B out
- 406 Mhz ELT, ACK E-04
- L3 Active Traffic Advisory System NGT9000+
- Avidyne Cmax Chart View
- Enhanced Terrain Awareness Honeywell EGPWS KGP-560
- All Databases up to date |
Wyposażenie | - “Glovebox-Model”
- Cirrus Airframe Parachute System (CAPS)
- Airbag Seatbelts (Pilot&Copilot)
- TKS Basic Anti-Ice Protection
- High Performance Beringer Brakes
- No Damage History |
Zewnętrze | - White with GTS stripes in red, black and silver |
Wnętrze | - Carbon Black Leather
- Tinted Windows (UV-protected) |
Modifications/Conversions | - Semi-portable Oxygen-System |
Inspection Status | - very well looked after
- under CAMO (CD Aircraft)
- maintained only at Cirrus Europe / CD Aircraft
- last annual 09/23 |
Inne uwagi | - including full and partial aircraft-cover (Clouddancers)
- Aircraft is still flown, hours may increase
- Ideal platform for safe and comfortable IFR/VFR cross-country flights |
Zdjęcia
Kontakt do Sprzedawcy
|