|  | 
		
			| Cirrus SR22-G2 | zł 1.167.375 € 275.000
 |  Przegląd
	
		
			| | Informacje podstawowe |  | Typ: | Samolot jednośmigłowy |  | Producent: | Cirrus |  | Model: | SR22-G2 |  | Rok produkcji: | 2004 |  | Nr. rejestracyjny: | N337RB |  | Numer seryjny: | 0869 |  | Cechy charakterystyczne: | Sprzęt IFR |  | Przegląd: | 7/2025 |  | Lokalizacja: | Francja, Ermenonville, LFPP |  | Całkowity czas (TTAF): | 850 h |  | Cena: | € 275.000 (~ zł 1.167.375)
 |  | Opodatkowany w UE: | tak |  | Wszystkie szczególy | 
 
 
					
						| Sprzedawca |  
						| 
						AérolitheAérodrome le Plessis Belleville
 60950 Ermenonville
 Francja
 
 Tel.: 0344606955
 |  
						| Kontakt do Sprzedawcy |  |  |  |  Szczególy
	| Informacje podstawowe |  | Typ: | Samolot jednośmigłowy |  | Producent: | Cirrus |  | Model: | SR22-G2 |  | Rok produkcji: | 2004 |  | Nr. rejestracyjny: | N337RB |  | Numer seryjny: | 0869 |  | Cechy charakterystyczne: | Sprzęt IFR |  | Przegląd: | 7/2025 |  | Lokalizacja: | Francja, Ermenonville, LFPP |  | Całkowity czas (TTAF): | 850 h |  | Cena: | € 275.000 (~ zł 1.167.375)
 |  | Opodatkowany w UE: | tak |  | Liczba pasażerów: | 4 | 
 | Silnik(i) |  | Liczba silników: | 1 |  | Producent/Model: | Continental |  | Numer seryjny: | 917023 |  | Zasilanie/Moc: | 310 PS |  | Czas całkowity: | 850 h |  | Śmigło - Producent/Model: | Hartzell PHC-J3Y1F-1RF |  | Śmigło - Czas całkowity: | 850 h | 
 | Awionika |  | GLASS COCKPIT AVIDYNE 1ea AVIDYNE Multifonction EX5000C
 1ea AVIDYNE PFD
 1ea GARMIN GMA 340 Audio panel
 2ea GARMIN GNS 430 GPS/COM/NAV GPS IFR
 1ea GARMIN GTX 330  Mode S Transponder
 1ea S-TEC 55 X : Automatic Pilot
 1ea SkyWatch Trafic information
 1ea WX-500 Stormscope
 1ea EMax Engine and fuel monitoring
 1ea CMax Electronics charts
 1ea Fly Director
 1ea MLX770 Weather data link
 | 
 | Wyposażenie |  | Cirrus Airframe Parachute System (CAPS) / Last overhaul in 2016 2 Alternator
 | 
 | Zewnętrze |  | "Black diamond" White painting with black and yellow stripes | 
 | Wnętrze |  | "Onyx" leather black and sand | 
 | Inne uwagi |  | Training Cirrus Embark including at delivery No damage history for this Cirrus
 4 private owner since new
 | 
 ZdjęciaKontakt do Sprzedawcy |