| |
Cirrus SR20-G2 GTS |
zł 1.132.047 € 267.750 |
Przegląd
| Informacje podstawowe | | Typ: | Samolot jednośmigłowy | | Producent: | Cirrus | | Model: | SR20-G2 GTS | | Rok produkcji: | 2006 | | Numer seryjny: | 1544 | | Cechy charakterystyczne: | Certyfikat IFR Sprzęt IFR | | Przegląd: | 9/2025 | | Lokalizacja: | Niemcy | | Całkowity czas (TTAF): | 1950 h | | Cena: | € 267.750 (~ zł 1.132.047) | | Cena netto: | zł 951.300 € 225.000 | | Opodatkowany w UE: | tak | | VAT wydzielony: | tak (19%) | | Wszystkie szczególy |
| Sprzedawca |
CHRISS Aviation GmbH Flugplatz Haus 3 14959 Trebbin Niemcy
Tel.: +4915254702836 |
| Kontakt do Sprzedawcy |
|
|
|
Szczególy
| Informacje podstawowe | | Typ: | Samolot jednośmigłowy | | Producent: | Cirrus | | Model: | SR20-G2 GTS | | Rok produkcji: | 2006 | | Numer seryjny: | 1544 | | Cechy charakterystyczne: | Certyfikat IFR Sprzęt IFR | | Przegląd: | 9/2025 | | Lokalizacja: | Niemcy | | Całkowity czas (TTAF): | 1950 h | | Cena: | € 267.750 (~ zł 1.132.047) | | Cena netto: | zł 951.300 € 225.000 | | Opodatkowany w UE: | tak | | VAT wydzielony: | tak (19%) | | Liczba pasażerów: | 4 |
| Silnik(i) | | Liczba silników: | 1 | | Producent/Model: | Continental IO-360-ES | | Numer seryjny: | 360017 | | Zasilanie/Moc: | 200 PS | | Czas całkowity: | 200 h | | Śmigło - Producent/Model: | MT 3 Blade | | Śmigło - Czas całkowity: | 200 h |
| Awionika | AVIDYNE ENTEGRA EX5000 PFD
Primary Flight Display
• Attitude Indicator
• Airspeed Indicator
• Altimeter
• Vertical Speed Indicator
• Horizontal Situation Indicator
AVIDYNE® ENTEGRA EX5000C MFD
Multi-Function Display
• Moving Map Display
• Terrain Awareness and Alerting
• Checklists and System Annunciations
• EMAX Engine & fuel monitoring
• CMax Electronic Approach Charts
• Stormscope
• SkyWatch Traffic Information for Traffic Awarness
Standby Instruments:
• Mechanical Altimeter
• Airspeed Indicator
• Standby Attitude Indicator (Gyro-Driven)
Navigation and Communication
• Dual GARMIN® GNS 430 GPS/COM/NAV
• Garmin GMA 340 Audio Panel
• GARMIN GTX 330 Mode S Transponder
• DME KN-63 mit KDI-572
• IFR-Certified GPS-Navigation
• Integrated CDI (Course Deviation Indicator)
• Terrain and Obstacle Awareness
Autopilot Model: S-TEC 55X
• Altitude Hold
• Vertical Speed Hold - VS Mode
• Altitude Pre-Select
• NAV Mode - GPS or VOR Coupling
• HDG Mode
• Approach Mode (ILS enabled approaches)
• Emergency Level Mode (Pilot Override)
Others
• integrated Mode-S Transponder
• 406 MHz ELT |
| Modifications/Conversions | | New CAPS June 2025 |
| Inspection Status | | Annual inspection September 2025 |
Zdjęcia
Kontakt do Sprzedawcy
|