| |
Cirrus SR20 |
zł 634.845 € 150.000 |
Przegląd
| Informacje podstawowe | | Typ: | Samolot jednośmigłowy | | Producent: | Cirrus | | Model: | SR20 | | Rok produkcji: | 2003 | | Nr. rejestracyjny: | EASA Classification [French] | | Cechy charakterystyczne: | Zawsze hangarowany | | Przegląd: | 9/2025 | | Lokalizacja: | Francja, LFPP | | Całkowity czas (TTAF): | 3800 h | | Cena: | € 150.000 (~ zł 634.845) | | Opodatkowany w UE: | tak | | Wszystkie szczególy |
|
|
|
Szczególy
| Informacje podstawowe | | Typ: | Samolot jednośmigłowy | | Producent: | Cirrus | | Model: | SR20 | | Rok produkcji: | 2003 | | Nr. rejestracyjny: | EASA Classification [French] | | Cechy charakterystyczne: | Zawsze hangarowany | | Przegląd: | 9/2025 | | Lokalizacja: | Francja, LFPP | | Całkowity czas (TTAF): | 3800 h | | Cena: | € 150.000 (~ zł 634.845) | | Opodatkowany w UE: | tak | | Liczba pasażerów: | 4 |
| Silnik(i) | | Liczba silników: | 1 | | Producent/Model: | Lycoming [O-360-ES] | | Zasilanie/Moc: | 200 PS | | Last engine overhaul: | 01/2018 | | SMOH: | 1200 h | | Śmigło - Producent/Model: | MT-PROPELLER [MTV-12D/188-59b] | | Śmigło - Czas 1: | 1450 h SPOH |
| Opis/Charakterystyka silnika | > ENGINE Lycoming [O-360-ES] 200 hp: SMOH 1200 h in 2018
> PROPELLER MT-PROPELLER [MTV-12D/188-59b] 3-blades: SPOH 1450 h in 2017 |
| Awionika | > MFD: Avidyne FlightMax EX-5000 Entegra
> ENGINE MONITORING: Avidyne EMAX
> COM1/2-NAV1/2-GPS1/2: Dual Garmin GNS-430
> AUDIO: Garmin GMA-340
> HSI: Sandel SN-3308
> AUTOPILOT: STEC-55X
> TRANSPONDER: Garmin GTX-330 [S Mode]
> DME: BendixKing KN-63 |
| Inne uwagi | > CAPS: Valid Sept. 2034
> LINE REEFING CUTTERS: Valid Sept. 2026
> ANNUAL INSPECTION: Valid Sept. 2026
> VAT: PAID |
Zdjęcia
Kontakt do Sprzedawcy
|