| |
Cirrus SR-20 G2 |
cena na żądanie |
Przegląd
| Informacje podstawowe | | Typ: | Samolot jednośmigłowy | | Producent: | Cirrus | | Model: | SR-20 G2 | | Rok produkcji: | 2007 | | Nr. rejestracyjny: | EASA Classification [French] | | Cechy charakterystyczne: | Zawsze hangarowany | | Przegląd: | 3/2025 | | Lokalizacja: | Francja, LFPP | | Całkowity czas (TTAF): | 1400 h | | Cena: | cena na żądanie | | Opodatkowany w UE: | tak | | Wszystkie szczególy |
|
|
|
Szczególy
| Informacje podstawowe | | Typ: | Samolot jednośmigłowy | | Producent: | Cirrus | | Model: | SR-20 G2 | | Rok produkcji: | 2007 | | Nr. rejestracyjny: | EASA Classification [French] | | Cechy charakterystyczne: | Zawsze hangarowany | | Przegląd: | 3/2025 | | Lokalizacja: | Francja, LFPP | | Całkowity czas (TTAF): | 1400 h | | Cena: | cena na żądanie | | Opodatkowany w UE: | tak | | Liczba pasażerów: | 4 |
| Silnik(i) | | Liczba silników: | 1 | | Producent/Model: | Lycoming [O-360-ES] | | Zasilanie/Moc: | 1400 PS | | SNEW: | 1400 h | | Śmigło - Producent/Model: | MT-PROPELLER [PHC-J3YF-1RF] | | Śmigło - Czas 1: | 150 h SPOH |
| Opis/Charakterystyka silnika | > ENGINE Lycoming [O-360-ES] 200 hp: SMOH 1400 h in 2007
> PROPELLER MT-PROPELLER [PHC-J3YF-1RF] 3-blades: SPOH 150 h in 2021 |
| Awionika | > PFD/MFD: Avidyne FlightMax EX-5000 Entegra
> ENGINE MONITORING: Avidyne EMAX
> COM-NAV-GPS: Garmin GNS-430
> AUDIO: Garmin GMA-340
> AUTOPILOT: STEC-55SR
> TRANSPONDER: Garmin GTX-330 [S Mode]. |
| Inne uwagi | > CAPS: Valid Apr. 2027
> LINE REEFING CUTTERS: Valid Nov. 2030
> ANNUAL INSPECTION: Valid March. 2026
> VAT: PAID. |
Zdjęcia
Kontakt do Sprzedawcy
|