| |
Cessna CESSNA R182RG SKYLANE |
zł 1.267.013 € 299.000 |
Przegląd
| Informacje podstawowe | | Typ: | Samolot jednośmigłowy | | Producent: | Cessna | | Model: | CESSNA R182RG SKYLANE | | Rok produkcji: | 1980 | | Nr. rejestracyjny: | D-EGTJ | | Numer seryjny: | R182-01437 | | Cechy charakterystyczne: | Certyfikat IFR Sprzęt IFR Zawsze hangarowany | | Przegląd: | 2/2025 | | Lokalizacja: | Austria, Zell am See, LOWZ | | Całkowity czas (TTAF): | 6710 h | | Cena: | € 299.000 (~ zł 1.267.013) | | Opodatkowany w UE: | tak | | VAT wydzielony: | tak (20%) | | Wszystkie szczególy |
|
|
|
Szczególy
| Informacje podstawowe | | Typ: | Samolot jednośmigłowy | | Producent: | Cessna | | Model: | CESSNA R182RG SKYLANE | | Rok produkcji: | 1980 | | Nr. rejestracyjny: | D-EGTJ | | Numer seryjny: | R182-01437 | | Cechy charakterystyczne: | Certyfikat IFR Sprzęt IFR Zawsze hangarowany | | Przegląd: | 2/2025 | | Lokalizacja: | Austria, Zell am See, LOWZ | | Całkowity czas (TTAF): | 6710 h | | Cena: | € 299.000 (~ zł 1.267.013) | | Opodatkowany w UE: | tak | | VAT wydzielony: | tak (20%) | | Liczba pasażerów: | 4 |
| Silnik(i) | | Liczba silników: | 1 | | Producent/Model: | LYCOMING O-540-J3C5D | | Zasilanie/Moc: | 235 PS | | Czas całkowity: | 736 h | | TBO (hours): | 2000 h | | Śmigło - Producent/Model: | MCCAULEY | | Śmigło - Czas całkowity: | 262 h |
| Opis/Charakterystyka silnika | Compressions at last annual (02/2025):
Cyl 1: 74/80
Cyl 2: 68/80
Cyl 3: 70/80
Cyl 4: 73/80
Cyl 5: 68/80
Cyl 6: 68/80
Starts easily, runs strong and reliably |
| Awionika | Garmin GNC 355 GPS/COM (WAAS)
Garmin GI 275 EIS
Bendix KX 165A NAV/COM
Bendix KN 62A DME
Garmin GTX 330 Mode S Transponder |
| Wyposażenie | PS Engineering PMA450B Audio Panel (Bluetooth)
Navomatic 300A Autopilot
Tannis Engine Preheater |
| Zewnętrze | | Year Painted: 2023, €30,000, Professionally done |
| Inspection Status | | FEB 2025 |
| Inne uwagi | This 1980 Cessna 182RG Skylane is a solid, no-compromise aircraft that has been flown regularly, always hangared, and meticulously maintained.
HIGHLIGHTS
Upgraded avionics
A strong Lycoming O-540 engine (1,264 hrs remaining to OH)
Fresh paint
Brand-new landing gear system installed in 2025 (€20,000 – proactively replaced)
This aircraft is a reliable and stylish IFR platform.
Reason for sale: Upgrading to a newer aircraft. Aircraft Location: Zell am See Airport (LOWZ), Austria
Ferry flight available on request. Contact for price and viewing appointment |
Zdjęcia
Kontakt do Sprzedawcy
|