| |
Cessna FR-172 Reims Rocket |
zł 816.837 € 194.000 |
Przegląd
| Informacje podstawowe | | Typ: | Samolot jednośmigłowy | | Producent: | Cessna | | Model: | FR-172 Reims Rocket | | Rok produkcji: | 1973 | | Nr. rejestracyjny: | LY-MAH | | Numer seryjny: | FR17200400 | | Cechy charakterystyczne: | Certyfikat IFR Sprzęt IFR | | Lokalizacja: | Litwa, EYSE | | Całkowity czas (TTAF): | 4250 h | | Cena: | € 194.000 (~ zł 816.837) | | Wszystkie szczególy |
| Sprzedawca |
777 Aircraft Sales Appel Systems Online Steubstraße 6 86551 Aichach Niemcy
Tel.: 004915678878339 |
| Kontakt do Sprzedawcy |
|
|
|
Szczególy
| Informacje podstawowe | | Typ: | Samolot jednośmigłowy | | Producent: | Cessna | | Model: | FR-172 Reims Rocket | | Rok produkcji: | 1973 | | Nr. rejestracyjny: | LY-MAH | | Numer seryjny: | FR17200400 | | Cechy charakterystyczne: | Certyfikat IFR Sprzęt IFR | | Lokalizacja: | Litwa, EYSE | | Całkowity czas (TTAF): | 4250 h | | Cena: | € 194.000 (~ zł 816.837) |
| Silnik(i) | | Liczba silników: | 1 | | Producent/Model: | Continental IO-360-H | | Zasilanie/Moc: | 210 PS | | Śmigło - Producent/Model: | MTV-12-D/188-59b | | Śmigło - Czas całkowity: | 240 h |
| Opis/Charakterystyka silnika | A well-maintained Cessna 172 Reims Rocket equipped with a powerful Continental IO-360-H 210 hp engine. This aircraft is an excellent choice for cross-country flights, thanks to its increased-capacity fuel tanks, offering extended range and flexibility.
Perfect for newly licensed PPL pilots looking to build hours, as well as those wishing to train and fly in IFR conditions. In 2021, the aircraft received a new avionics upgrade, ensuring modern navigation, improved safety, and reliable performance.
Engine Continental IO-360-H
MTOW - 1157 Kg.
Aircraft serial No FR17200400
TTSN, hrs 4250
Engine SMOH - 815
Propeller MTV-12-D/188-59b
Propeller SMOH - 240 |
| Awionika | Garmin GI275
Garmin GI275
Garmin GTN750Xi
Garmin GNC255
uAvionix AV30C
JPI EDM900
Garrecht VT2000
Bendix King KN62
Bendix King KR87
Sigmatronics SPA400
Kannad 406AF |
| Wyposażenie | | Options: USB port |
| Inne uwagi | The aircraft is currently in use.
Always hangared.
Introduction flight available on request
next ARC on 2026-07.
No known damage history |
Zdjęcia
Kontakt do Sprzedawcy
|