|
Cessna 210 |
cena na żądanie |
Przegląd
Informacje podstawowe | Typ: | Samolot jednośmigłowy | Typ szczególny: | Antyk/Klasyk/Zabytek | Producent: | Cessna | Model: | 210 | Rok produkcji: | 1960 | Cechy charakterystyczne: | Sprzęt IFR Zawsze hangarowany | Przegląd: | 6/2025 | Lokalizacja: | Niemcy, Salzgitter, EDVS | Całkowity czas (TTAF): | 1790 h | Cena: | cena na żądanie | Wszystkie szczególy |
|
|
|
Szczególy
Informacje podstawowe | Typ: | Samolot jednośmigłowy | Typ szczególny: | Antyk/Klasyk/Zabytek | Producent: | Cessna | Model: | 210 | Rok produkcji: | 1960 | Cechy charakterystyczne: | Sprzęt IFR Zawsze hangarowany | Przegląd: | 6/2025 | Lokalizacja: | Niemcy, Salzgitter, EDVS | Całkowity czas (TTAF): | 1790 h | Cena: | cena na żądanie | Liczba pasażerów: | 4 | Lądowania: | 3070 |
Silnik(i) | Liczba silników: | 1 | Producent/Model: | Continental IO 470 E | Czas całkowity: | 600 h | TBO (hours): | 1500 h | Last engine overhaul: | 05/2003 | SMOH: | 600 h | Śmigło - Producent/Model: | HC-A2VF-1 |
Opis/Charakterystyka silnika | Motor IO-470-E, 600 h SMOH, Propeller beschädigt. Nach Shock Loading ist eine Motorprüfung erforderlich.“ |
Awionika | Bugrad eingeknickt beim Rollen. Propeller defekt. Motor muss überprüft werden.
Bitte geben sie mir ein Gebot ab. Weitere Bilder auf Anfrage.
Shock Loading
Bitte geben Sie mir ein Angebot ab.
VHF-SE1: Garmin GNS430W, Serial-Nr. 23423751
VHF-SE2: King KX155, Serial-Nr. 33934, 8,33 kHz Channel Spacing
VHF-NAV1: Garmin GNS430W, Serial-Nr. 23423751
VHF-NAV2: King KX155, Serial-Nr. 33934, 25 kHz Channel Spacing
UHF-NAV1: Garmin GNS430W, Serial-Nr. 23423751
UHF-NAV2: King KX155, Serial-Nr. 33934
GPS: Garmin GNS430W, Serial-Nr. 23423751
DME: King KN62A, Serial-Nr. 20337
Audio/Marker: PS Engineering PMA7000B, Serial-Nr. 30152006, Prüfdatum 23.03.2024
Mode S Transponder: Filser TRT800, Serial-Nr. F03522/F03516, Prüfdatum 23.03.2024, Mode S Code: 3d 22 da
PFD: Aspen EFD1000, Serial-Nr. 11178
ADC/AHRS: Aspen EFD1000, Serial-Nr. 11178, Prüfdatum 23.03.2024
Autopilot: S-TEC System 55X, Serial-Nr. 4081
ELT: Artex ME406, Serial-Nr. 188-15305
ADF: King KR85, Serial-Nr. 33320 |
Wyposażenie | • Garmin GNS430W (COM/NAV/GPS)
• King KX155 (8,33 kHz + 25 kHz Channel Spacing)
• King KN62A DME
• PS Engineering PMA7000B Audio/Marker
• Filser TRT800 Mode S Transponder
• Aspen EFD1000 PFD + ADC/AHRS
• S-TEC System 55X Autopilot
• Artex ME406 ELT
• King KR85 ADF |
Zewnętrze | Weiß/Blau, gepflegt, altersentsprechender Lack, Hangarflugzeug.“ |
Wnętrze | „4 Sitze in Creme-Leder, gepflegt, saubere Kabine, Cockpit übersichtlich, normale altersentsprechende Gebrauchsspuren.“ |
Inspection Status | Bugrad eingeknickt beim Rollen. Propeller defekt. Motor muss überprüft werden.
Bitte geben sie mir ein Gebot ab. Weitere Bilder auf Anfrage. |
Inne uwagi | Zuladung 434 kg |
Zdjęcia
Kontakt do Sprzedawcy
|