|
Cessna 172SP |
cena na żądanie |
Przegląd
Informacje podstawowe | Typ: | Samolot jednośmigłowy | Producent: | Cessna | Model: | 172SP | Rok produkcji: | 2008 | Nr. rejestracyjny: | F-HFPG | Numer seryjny: | 10761 | Cechy charakterystyczne: | Certyfikat IFR Sprzęt IFR Zawsze hangarowany Historia awarii | Przegląd: | 6/2025 | Lokalizacja: | Francja | Całkowity czas (TTAF): | 5044 h | Cena: | cena na żądanie | Opodatkowany w UE: | tak | Wszystkie szczególy |
|
|
|
Szczególy
Informacje podstawowe | Typ: | Samolot jednośmigłowy | Producent: | Cessna | Model: | 172SP | Rok produkcji: | 2008 | Nr. rejestracyjny: | F-HFPG | Numer seryjny: | 10761 | Cechy charakterystyczne: | Certyfikat IFR Sprzęt IFR Zawsze hangarowany Historia awarii | Przegląd: | 6/2025 | Lokalizacja: | Francja | Całkowity czas (TTAF): | 5044 h | Cena: | cena na żądanie | Opodatkowany w UE: | tak |
Silnik(i) | Liczba silników: | 1 | Producent/Model: | LYCOMING IO 360 | Numer seryjny: | L-34179-51E | Zasilanie/Moc: | 180 PS | Czas całkowity: | 430 h | Last engine overhaul: | 03/2023 | Śmigło - Producent/Model: | McCAULEY 1A170E JHA7660 | Śmigło - Czas całkowity: | 1500 h |
Opis/Charakterystyka silnika | SMOH : 430h / TBO : 2000h or 31/03/2035 (1570H remaining)
SPOH : 1500h / TBO (500H remaining) |
Awionika | Garmin G1000 Nav.III (WAAS)
Garmin autopilot GFC 700
Second altimeter
airspeed indicator
horizon. |
Wyposażenie | ELT Artex ME406 + Artex C406-N
Radio compass Bendix/king KR87
Mode S Transponder |
Inspection Status | Inflator (airbags system) The electronic box and the gas bottles (one under each seat) were remove but can be reinstall. |
Inne uwagi | Tax free
first contact via email at daca.flotte@gmail.com |
Zdjęcia
Kontakt do Sprzedawcy
|