|
Cessna 172P |
zł 329.198 € 77.000 |
Przegląd
Informacje podstawowe | Typ: | Samolot jednośmigłowy | Producent: | Cessna | Model: | 172P | Rok produkcji: | 1983 | Nr. rejestracyjny: | OE-KTM | Numer seryjny: | 172-75867 | Cechy charakterystyczne: | Certyfikat IFR | Przegląd: | 3/2025 | Lokalizacja: | Hiszpania, Jerez, LEJR | Całkowity czas (TTAF): | 8040 h | Cena: | € 77.000 (~ zł 329.198) | Opodatkowany w UE: | tak | VAT wydzielony: | tak (18%) | Wszystkie szczególy |
|
|
|
Szczególy
Informacje podstawowe | Typ: | Samolot jednośmigłowy | Producent: | Cessna | Model: | 172P | Rok produkcji: | 1983 | Nr. rejestracyjny: | OE-KTM | Numer seryjny: | 172-75867 | Cechy charakterystyczne: | Certyfikat IFR | Przegląd: | 3/2025 | Lokalizacja: | Hiszpania, Jerez, LEJR | Całkowity czas (TTAF): | 8040 h | Cena: | € 77.000 (~ zł 329.198) | Opodatkowany w UE: | tak | VAT wydzielony: | tak (18%) | Liczba pasażerów: | 4 | Lądowania: | 12120 |
Silnik(i) | Liczba silników: | 1 | Producent/Model: | Lycoming O-360-A4M | Zasilanie/Moc: | 180 PS | Czas całkowity: | 2539 h | TBO (hours): | 2000 h | TBO (years): | 12 yrs | Last engine overhaul: | 08/2020 | SMOH: | 2539 h | Śmigło - Producent/Model: | Sensenich/76EM8S14-0-60 | Śmigło - Czas całkowity: | 2628 h | Śmigło - Czas 1: | 2628 h SMOH |
Opis/Charakterystyka silnika | Running under condition, Certfied by Maintenance manual approved,
Cylinder compression: Very ok : 72/74/72/76 Running perfect,
TBO 500h to next OH, |
Awionika | Full IR certified
Garmin GPS – VOR - Radio - GNS 430 8.33 Hhz / WAAS /BR-Nav
King Bendix – Radio / VOR - KX165A
DME – King Bendix KN 62A
ELT Artex ELT- 345 121,5 Mhz, / 406 Mhz
TX – Transponder - KT 76 Mode A/C
 can be upgraded to S-Mode
Marker - Garmin GMA 340
Intercom - 4x, all seats
Blind Encoder - ACK Tech
AutoPilot - Navomat 300A - Need service
ADF – King Bendix - R 546E
EFIS – ADI - Garmin G5
EFIS – HSI - Garmin G5 |
Wyposażenie | 4 Seat Intercom |
Wnętrze | 6 of 10
Leather seats white
Interior decoration brown |
Modifications/Conversions | Aircraft under CAMO maintained EASA Part 145
Full history available
No damage history |
Inspection Status | 03/2025 freshly 100h Inspection done
03/2025 new ARC Fully valid to 3/26
03/2025 special 100h propeller and engine inspection done |
Inne uwagi | Option*
Transponder upgrade S-Mode 3050.-€
Engine – new Overhauled and fitted "Certified by EASA 145 
Workshop" 26.500.-€
Propeller – Overhauled and fitted "Certified by EASA 145 
Workshop" 2250.- €
"New external paint with
new call sign and new strips" white 5200.-€ |
Zdjęcia
Kontakt do Sprzedawcy
|