|
Cessna 172N |
zł 356.983 € 84.000 |
Przegląd
Informacje podstawowe | Typ: | Samolot jednośmigłowy | Producent: | Cessna | Model: | 172N | Rok produkcji: | 1978 | Nr. rejestracyjny: | D-EOWE | Numer seryjny: | F 172-1729 | Cechy charakterystyczne: | Certyfikat IFR Sprzęt IFR | Przegląd: | 3/2025 | Lokalizacja: | Hiszpania, Jerez, LEJR | Całkowity czas (TTAF): | 9406 h | Cena: | € 84.000 (~ zł 356.983) | Opodatkowany w UE: | tak | VAT wydzielony: | tak (18%) | Wszystkie szczególy |
|
|
|
Szczególy
Informacje podstawowe | Typ: | Samolot jednośmigłowy | Producent: | Cessna | Model: | 172N | Rok produkcji: | 1978 | Nr. rejestracyjny: | D-EOWE | Numer seryjny: | F 172-1729 | Cechy charakterystyczne: | Certyfikat IFR Sprzęt IFR | Przegląd: | 3/2025 | Lokalizacja: | Hiszpania, Jerez, LEJR | Całkowity czas (TTAF): | 9406 h | Cena: | € 84.000 (~ zł 356.983) | Opodatkowany w UE: | tak | VAT wydzielony: | tak (18%) | Liczba pasażerów: | 4 | Lądowania: | 16920 |
Silnik(i) | Liczba silników: | 1 | Producent/Model: | Lycoming O-320 H2AD | Zasilanie/Moc: | 160 PS | Czas całkowity: | 1854 h | TBO (hours): | 2000 h | TBO (years): | 12 yrs | Last engine overhaul: | 07/2020 | SOH: | 1854 h | Śmigło - Producent/Model: | McCauley 1C160/DTM 7557 |
Opis/Charakterystyka silnika | Cylinder compression. Very ok : 78/74/74/74. Running perfect
Magnets. Bendix dual. 318 to next OH
Propeller since last OH-Running under condition-Last OH: 8-2013
Last flight-15-4-2025 |
Awionika | Garmin GPS – VOR - Radio GNS 430 8.33 Hhz / WAAS /BR-Nav
King Bendix – Radio / VOR KX155
DME – King Bendix KN 62A
ELT Artex ELT 345 121,5 Mhz, / 406 Mhz
TX – Transponder Trig TT31 Mode A/C/S
Marker - Garmin GMA 340
Intercom 4x, all seats
Blind Encoder ACK Tech
AutoPilot EDO Century IIB Need service
ADF – King Bendix KR 85
EFIS – ADI - Garmin G5
EFIS – HSI - Garmin G5
DME KN-62A
Garmin G5 HIS
Garmin G5 DI |
Modifications/Conversions | ARC Fully valid Valid to: 1-3-2026
Last Maintenance 100 h inspection 18-3-2025
SID/SB/AD All up to date
Maintenance Always under CAMO/CAO EASA Part 145
No damage history Full history available |
Inne uwagi | Engine – new Overhauled and fitted "Certified by EASA 145 Workshop - 26.500.-€
Propeller – Overhauled and fitted "Certified by EASA 145 Workshop - 2250.- €
"New external paint with new call sign and new strips" white - 5200.-€
Interior – new upholster, new carpet, New and reworked plastic covers - 3250,-€
71.000.- € Tax not included for commercial buyer in the EU
Or for customer out of the EU
+ 18% - VAT For privat customer in the EU |
Zdjęcia
Kontakt do Sprzedawcy
|