|
Cessna 172M |
zł 489.613 € 115.000 |
Przegląd
Informacje podstawowe | Typ: | Samolot jednośmigłowy | Producent: | Cessna | Model: | 172M | Rok produkcji: | 1973 | Nr. rejestracyjny: | FBUMT | Numer seryjny: | 1002 | Cechy charakterystyczne: | Zawsze hangarowany | Przegląd: | 4/2025 | Lokalizacja: | Francja, StDdenis de l'Hotel, LFOZ | Całkowity czas (TTAF): | 7300 h | Cena: | € 115.000 (~ zł 489.613) | Opodatkowany w UE: | tak | Wszystkie szczególy |
|
|
|
Szczególy
Informacje podstawowe | Typ: | Samolot jednośmigłowy | Producent: | Cessna | Model: | 172M | Rok produkcji: | 1973 | Nr. rejestracyjny: | FBUMT | Numer seryjny: | 1002 | Cechy charakterystyczne: | Zawsze hangarowany | Przegląd: | 4/2025 | Lokalizacja: | Francja, StDdenis de l'Hotel, LFOZ | Całkowity czas (TTAF): | 7300 h | Cena: | € 115.000 (~ zł 489.613) | Opodatkowany w UE: | tak | Liczba pasażerów: | 3 |
Silnik(i) | Liczba silników: | 1 | Producent/Model: | Lycoming | Numer seryjny: | O-320-E2D (RL-26961-27E) | Zasilanie/Moc: | 150 PS | Czas całkowity: | 2950 h | TBO (hours): | 1300 h | Last engine overhaul: | 08/2021 | Śmigło - Producent/Model: | Mc Cauley 1C160DTM7553 (ADI44510A) | Śmigło - Czas całkowity: | 3550 h | Śmigło - Czas 1: | 1600 h |
Opis/Charakterystyka silnika | Full flow oil filter (option) |
Awionika | Engine monitor EDM 730 JPI (+ Fuel flow Function)
Radio VHF TRIG TY96
Radio-Nav Narco MK12D TSO
GPS Garmin Aera 550
Transpondeur Bendix King KT76A |
Wyposażenie | K2U modified main gear fairing kit - Brake fairing Tube style landing gear
STC Mogas (Kit Petersen)
Exhaust Power Flow System (PFS 13204) long stack
Air Filter Challenger CP1172
Vortex generator kit Aerodynamics
LORD zero maintenance Shimmy Damper
K2U Flap gap seals kit
Canopy cover Wrap-around
Intercom 4 seats
Battery Power Safe Odyssey SBSJ 16
Hangared and well-maintained by Helisphčre Maintenance (LFOZ)
Complete maintenance records (since 2018)
Multiples spare parts |
Zdjęcia
Kontakt do Sprzedawcy
|