|
Piper Piper PA34-200T Seneca ll |
zł 446.229 € 105.000 |
Przegląd
Informacje podstawowe | Typ: | Samolot wielośmigłowy | Producent: | Piper | Model: | Piper PA34-200T Seneca ll | Rok produkcji: | 1978 | Nr. rejestracyjny: | OE-FKC | Numer seryjny: | WN 34-7870112 | Cechy charakterystyczne: | Certyfikat IFR Sprzęt IFR | Przegląd: | 1/2025 | Lokalizacja: | Hiszpania, Jerez, LEJR | Całkowity czas (TTAF): | 5630 h | Cena: | € 105.000 (~ zł 446.229) | Opodatkowany w UE: | tak | VAT wydzielony: | tak (18%) | Wszystkie szczególy |
|
|
|
Szczególy
Informacje podstawowe | Typ: | Samolot wielośmigłowy | Producent: | Piper | Model: | Piper PA34-200T Seneca ll | Rok produkcji: | 1978 | Nr. rejestracyjny: | OE-FKC | Numer seryjny: | WN 34-7870112 | Cechy charakterystyczne: | Certyfikat IFR Sprzęt IFR | Przegląd: | 1/2025 | Lokalizacja: | Hiszpania, Jerez, LEJR | Całkowity czas (TTAF): | 5630 h | Cena: | € 105.000 (~ zł 446.229) | Opodatkowany w UE: | tak | VAT wydzielony: | tak (18%) | Liczba pasażerów: | 6 | Lądowania: | 2905 |
Silnik(i) | Liczba silników: | 2 | Producent/Model: | Continental TSIO-360-EB | Continental LTSIO-360-EB | Zasilanie/Moc: | 220 PS | 220 PS | Czas całkowity: | 2095 h | 1932 h | TBO (hours): | 2095 h | 1932 h | Śmigło - Producent/Model: | BHC-C2YF-2 | BHC-C2YF-2 | Śmigło - Czas całkowity: | 1024 h | 975 h |
Opis/Charakterystyka silnika | LH - TSIO-360-EB, TT 2095 – on Condition - Cylinder ov 2024
RH -LTSIO-360-EB, TT 1932 – on Condition - Cylinder ov 2024
on condition approved by EASA, and CAMO… no restriction for use |
Awionika | Avionic – IR approved
Garmin GNS 530 (B-RNAV) King - KX165
Marker GMA 340
ADF King KR 85
Mode S-TXP Garmin GXT 330
DME KING KN 62A-01
WXR Bendix RDR 160 – need service
Stormscope – Strikefinder - need service
ELT – ARTEX ME408 |
Wyposażenie | Full Copilot Instrument Panel with:
- Airspeed Indicator
- Attitude Indicator
- Altimeter
- Vertical Speed Indicator
- Directional Gyro |
Wnętrze | Interior – 6/10
6 Seat – front 2,back 4
Original factory interior,
in good condition
All seats equipped with headsets,
Oxygen-adapter for all seats |
Modifications/Conversions | Options
Always maintained under CAMO
All – Maintenance schedule – LTA/TM/SB – up to date and completed
entire documentation – on request
Full history available, no know accidents
- Portable oxygen cylinder (Hydrostatic test expired)
- Wing Tips Recognition Lights
MTOW: 1990 kg |
Inspection Status | - Surface pneumatic deice system (Boots – on wing) have to be renewed
Prop de-ice – active
Inbuilt oxygen Bottle, need service
portable oxygen system – need service |
Inne uwagi | Nice aircraft – ready to FLY
ARC – up to date, valid to 1-2026
Year 1978
Always maintained under CAMO
All– Maintenance schedule
– LTA/TM/SB
– up to date and completed entire documentation
– on request
Full history available, No damage history
AC – Based in Jerez- Spain, LEJR
Approved IHP/AMP, can be overtaken with CAO-contract |
Zdjęcia
Kontakt do Sprzedawcy
|