| |
Piper PA44-180T Turbo-Seminole |
zł 604.444 € 142.800 |
Przegląd
| Informacje podstawowe | | Typ: | Samolot wielośmigłowy | | Producent: | Piper | | Model: | PA44-180T Turbo-Seminole | | Rok produkcji: | 1981 | | Nr. rejestracyjny: | D-GBSK | | Numer seryjny: | 44-8107050 | | Cechy charakterystyczne: | Sprzęt IFR Zawsze hangarowany Historia awarii | | Przegląd: | 1/2025 | | Lokalizacja: | Niemcy, Grossostheim/Aschaffenburg, EDFC | | Całkowity czas (TTAF): | 2070 h | | Cena: | € 142.800 (~ zł 604.444) | | Opodatkowany w UE: | tak | | VAT wydzielony: | tak (19%) | | Wszystkie szczególy |
|
|
|
Szczególy
| Informacje podstawowe | | Typ: | Samolot wielośmigłowy | | Producent: | Piper | | Model: | PA44-180T Turbo-Seminole | | Rok produkcji: | 1981 | | Nr. rejestracyjny: | D-GBSK | | Numer seryjny: | 44-8107050 | | Cechy charakterystyczne: | Sprzęt IFR Zawsze hangarowany Historia awarii | | Przegląd: | 1/2025 | | Lokalizacja: | Niemcy, Grossostheim/Aschaffenburg, EDFC | | Całkowity czas (TTAF): | 2070 h | | Cena: | € 142.800 (~ zł 604.444) | | Opodatkowany w UE: | tak | | VAT wydzielony: | tak (19%) | | Liczba pasażerów: | 4 | | Lądowania: | 1650 |
| Silnik(i) | | Liczba silników: | 2 | | Producent/Model: | Lycoming TO-360-E1A6D (L/H) | Lycoming LTO-360-E1A6D | | Numer seryjny: | L-158-73 | L-258-74 | | Zasilanie/Moc: | 180 PS | 180 PS | | Czas całkowity: | 2070 h | 2070 h | | TBO (hours): | 1800 h | 1800 h | | TBO (years): | 12 yrs | 12 yrs | | Last engine overhaul: | 11/1999 | 11/2005 | | SMOH: | 608 h | 490 h | | Śmigło - Producent/Model: | Hartzell, Hub Model HC-C3YR-2C( )UF | Hartzell, Hub Model HC-C3YR-2CL( )UF | | Śmigło - Czas całkowity: | 2070 h | 168 h | | Śmigło - Czas 1: | 295 h SPOH | 168 h SNEW |
| Opis/Charakterystyka silnika | | Original engines, all in good shape, last engine overhaul 11/1999 (L/H) and 11/2005 (R/H) |
| Awionika | GNS 430
COM/NAV King KX 155
DME Allied Signal KN 62A-01
Transponder Garmin GTX 330
Autopilot ADO Century 41
Weather radar Allied Signal RDS82 (display inop)
2 Altimeters
2 Attitude indicators (1 vacuum, 1 electric) |
| Wyposażenie | Prop de-ice boots
Oxygen system integrated |
| Zewnętrze | | Color: Light grey with white / red / blue stripes |
| Wnętrze | | Fabric seat covers all in good shape |
| Modifications/Conversions | | None |
| Inspection Status | Airworthiness is current
Next annual inspection in 1/2026 |
| Inne uwagi | Damage history:
1985: L/H wing replaced
2014: R/H new prop following prop strike
Additional items:
BOSE headsets (3)
Liferaft for 6 PAX (overdue for inspection)
Tow truck: Zaglauer Eco-Flyer-Truck 25
2 heating blowers for winter operation |
Zdjęcia
Kontakt do Sprzedawcy
|