|
Piper PA34-220T SENECA III |
cena na żądanie |
Przegląd
Informacje podstawowe | Typ: | Samolot wielośmigłowy | Producent: | Piper | Model: | PA34-220T SENECA III | Rok produkcji: | 1982 | Nr. rejestracyjny: | D-GMBK | Cechy charakterystyczne: | Certyfikat IFR | Przegląd: | 11/2025 | Lokalizacja: | Francja, REIMS | Całkowity czas (TTAF): | 4965 h | Cena: | cena na żądanie | Wszystkie szczególy |
|
|
|
Szczególy
Informacje podstawowe | Typ: | Samolot wielośmigłowy | Producent: | Piper | Model: | PA34-220T SENECA III | Rok produkcji: | 1982 | Nr. rejestracyjny: | D-GMBK | Cechy charakterystyczne: | Certyfikat IFR | Przegląd: | 11/2025 | Lokalizacja: | Francja, REIMS | Całkowity czas (TTAF): | 4965 h | Cena: | cena na żądanie | Liczba pasażerów: | 6 |
Silnik(i) | Liczba silników: | 2 | Producent/Model: | TSIO-360-KB | LTSIO-360-KB | Zasilanie/Moc: | 220 PS | 220 PS | Czas całkowity: | 1490 h | 1490 h | TBO (hours): | 2160 h | 2160 h | Śmigło - Producent/Model: | McCauley | McCauley | Śmigło - Czas całkowity: | 281 h | 281 h |
Opis/Charakterystyka silnika | Moteur contre-rotatif qui évite un moteur critique en N-1. |
Awionika | Garmin GTN650 ( Mise ą jour )
- Bendix KY 197A TSO
- Bendix KN 53 TSO
- Garmin GTX33O
- Bendix KR87 TSO
- Autopilot Century
- Garmin GMA345 ( installé en 2024 )
- ELT
- Bendix KN63
- Weather radar : RDR2000 ( Vérifié en 2024 ) + Avidyne Flight Max EX500. |
Wyposażenie | - Systčme audio complet ( prises casques ą larričre et module Garmin GMA345 ) |
Zewnętrze | - Repeint en 2022. |
Wnętrze | - Refait en 2022 ( sičges et moquettes ). |
Modifications/Conversions | - Réservoir carburant 5h d'autonomie. |
Inne uwagi | - Entretenu sous camo franēais,
- Jamais accidenté. |
Zdjęcia
Kontakt do Sprzedawcy
|