| |
Piper PA34-220T SENECA III |
cena na żądanie |
Przegląd
| Informacje podstawowe | | Typ: | Samolot wielośmigłowy | | Producent: | Piper | | Model: | PA34-220T SENECA III | | Rok produkcji: | 1982 | | Nr. rejestracyjny: | D-GMBK | | Cechy charakterystyczne: | Certyfikat IFR | | Przegląd: | 11/2025 | | Lokalizacja: | Francja, REIMS | | Całkowity czas (TTAF): | 4965 h | | Cena: | cena na żądanie | | Wszystkie szczególy |
|
|
|
Szczególy
| Informacje podstawowe | | Typ: | Samolot wielośmigłowy | | Producent: | Piper | | Model: | PA34-220T SENECA III | | Rok produkcji: | 1982 | | Nr. rejestracyjny: | D-GMBK | | Cechy charakterystyczne: | Certyfikat IFR | | Przegląd: | 11/2025 | | Lokalizacja: | Francja, REIMS | | Całkowity czas (TTAF): | 4965 h | | Cena: | cena na żądanie | | Liczba pasażerów: | 6 |
| Silnik(i) | | Liczba silników: | 2 | | Producent/Model: | TSIO-360-KB | LTSIO-360-KB | | Zasilanie/Moc: | 220 PS | 220 PS | | Czas całkowity: | 1490 h | 1490 h | | TBO (hours): | 2160 h | 2160 h | | Śmigło - Producent/Model: | McCauley | McCauley | | Śmigło - Czas całkowity: | 281 h | 281 h |
| Opis/Charakterystyka silnika | | Moteur contre-rotatif qui évite un moteur critique en N-1. |
| Awionika | Garmin GTN650 ( Mise ą jour )
- Bendix KY 197A TSO
- Bendix KN 53 TSO
- Garmin GTX33O
- Bendix KR87 TSO
- Autopilot Century
- Garmin GMA345 ( installé en 2024 )
- ELT
- Bendix KN63
- Weather radar : RDR2000 ( Vérifié en 2024 ) + Avidyne Flight Max EX500. |
| Wyposażenie | | - Systčme audio complet ( prises casques ą larričre et module Garmin GMA345 ) |
| Zewnętrze | | - Repeint en 2022. |
| Wnętrze | | - Refait en 2022 ( sičges et moquettes ). |
| Modifications/Conversions | | - Réservoir carburant 5h d'autonomie. |
| Inne uwagi | - Entretenu sous camo franēais,
- Jamais accidenté. |
Zdjęcia
Kontakt do Sprzedawcy
|