|  | 
		
			| Cessna 414A Chancellor AW RAM IV | zł 1.931.475 € 455.000
 |  Przegląd
	
		
			| | Informacje podstawowe |  | Typ: | Samolot wielośmigłowy |  | Producent: | Cessna |  | Model: | 414A Chancellor AW RAM IV |  | Rok produkcji: | 1978 |  | Nr. rejestracyjny: | D-INRR |  | Numer seryjny: | 414A0097 |  | Cechy charakterystyczne: | Certyfikat IFR Sprzęt IFR
 Zawsze hangarowany
 Wpisany do rejestru handlowego
 |  | Przegląd: | 6/2024 |  | Lokalizacja: | Niemcy, Hildesheim, EDVM |  | Całkowity czas (TTAF): | 3200 h |  | Cena: | € 455.000 (~ zł 1.931.475)
 |  | VAT wydzielony: | nie |  | Wszystkie szczególy | 
 
 
					
						| Sprzedawca |  
						| 
						Sky Fox Maintenance GmbHFokkerstr. 5
 31137 Hildesheim
 Niemcy
 
 Tel.: +49 (0) 5121 928 75 0
 Fax: +49 (0) 5121 928 75 99
 |  
						| Kontakt do Sprzedawcy |  |  |  |  Szczególy
	| Informacje podstawowe |  | Typ: | Samolot wielośmigłowy |  | Producent: | Cessna |  | Model: | 414A Chancellor AW RAM IV |  | Rok produkcji: | 1978 |  | Nr. rejestracyjny: | D-INRR |  | Numer seryjny: | 414A0097 |  | Cechy charakterystyczne: | Certyfikat IFR Sprzęt IFR
 Zawsze hangarowany
 Wpisany do rejestru handlowego
 |  | Przegląd: | 6/2024 |  | Lokalizacja: | Niemcy, Hildesheim, EDVM |  | Całkowity czas (TTAF): | 3200 h |  | Cena: | € 455.000 (~ zł 1.931.475)
 |  | VAT wydzielony: | nie |  | Liczba pasażerów: | 6+1 | 
 | Silnik(i) |  | Liczba silników: | 2 |  | Producent/Model: | Continental TSIO-520-NB | Continental TSIO-520-NB |  | Numer seryjny: | 233976R | 244844R |  | Zasilanie/Moc: | 325 PS | 325 PS |  | Czas całkowity: | 300 h | 300 h |  | TBO (hours): | 1600 h | 1600 h |  | TBO (years): | 12 yrs | 12 yrs |  | Last engine overhaul: | 01/2018 | 01/2018 |  | SMOH: | 300 h | 300 h |  | Śmigło - Producent/Model: | Hartzell Propeller PHC-C3YF-2UF | Hartzell Propeller PHC-C3YF-2UF |  | Śmigło - Czas całkowity: | 300 h | 300 h |  | Śmigło - Czas 1: | 300 h SNEW | 300 h SNEW | 
 | Opis/Charakterystyka silnika |  | RAM IV Upgrade | 
 | Awionika |  | Garmin GTN 750 with Garmin GMA 35 Garmin GTN 650
 Bendix King KDF-805
 Bendix King KN 62A
 Bendix RDR 160
 Garmin GTX 330ES ADS-B Out
 Cessna 800B Integrated Flight Control
 Insight Engine Monitor
 Artex ME 406
 | 
 | Modifications/Conversions |  | RAM IV Upgrade RAM Gross weight increases
 R/H Flight Instruments
 RAM VG’s
 RAM Winglets
 RAM Body Strikes
 | 
 | Inspection Status |  | Cessna SID Done Maintained by Part 145
 Under CAMO
 | 
 ZdjęciaKontakt do Sprzedawcy |