|  | 
		
			| TL-Ultralight Sting S4 | zł 539.115 € 127.000
 |  Przegląd
	
		
			| | Informacje podstawowe |  | Typ: | Samolot jednośmigłowy |  | Typ szczególny: | Samolot ultralekki |  | Producent: | TL-Ultralight |  | Model: | Sting S4 |  | Rok produkcji: | 2020 |  | Nr. rejestracyjny: | PH-4U4 |  | Numer seryjny: | 19-ST-479 |  | Cechy charakterystyczne: | Zawsze hangarowany |  | Lokalizacja: | Holandia, Middenmeer, EHMM |  | Całkowity czas (TTAF): | 140 h |  | Cena: | € 127.000 (~ zł 539.115)
 |  | Opodatkowany w UE: | nie |  | Wszystkie szczególy | 
 
 |  |  |  Szczególy
	| Informacje podstawowe |  | Typ: | Samolot jednośmigłowy |  | Typ szczególny: | Samolot ultralekki |  | Producent: | TL-Ultralight |  | Model: | Sting S4 |  | Rok produkcji: | 2020 |  | Nr. rejestracyjny: | PH-4U4 |  | Numer seryjny: | 19-ST-479 |  | Cechy charakterystyczne: | Zawsze hangarowany |  | Lokalizacja: | Holandia, Middenmeer, EHMM |  | Całkowity czas (TTAF): | 140 h |  | Cena: | € 127.000 (~ zł 539.115)
 |  | Opodatkowany w UE: | nie |  | Liczba pasażerów: | 2 |  | Lądowania: | 100 | 
 | Silnik(i) |  | Liczba silników: | 1 |  | Producent/Model: | Rotax 912ULS |  | Zasilanie/Moc: | 100 PS |  | Czas całkowity: | 140 h |  | Śmigło - Producent/Model: | Electric adjustable 3 blade propeller Powermax |  | Śmigło - Czas całkowity: | 140 h | 
 | Opis/Charakterystyka silnika |  | Extra wingtanks 40+77 ltr. Wingtip led lighting
 Safety Airframe Recovery System
 
 
 
 2x Seat heating
 Leather seats
 Cabin heating
 
 Always hangered and all services completed
 | 
 | Awionika |  | 2x Garmin glass cockpit G3X Garmin G5 backup display for extra safety
 Garmin GTR225A radio
 Garmin GTX23 mod S transponder
 Garmin GMC305 autopilot
 Garmin GDL39ADSB receiver
 | 
 | Wnętrze |  | 2x Seat heating Leather seats
 Cabin heating
 | 
 | Inne uwagi |  | In perfect condition, always hangared and all services completed | 
 ZdjęciaKontakt do Sprzedawcy |