|  | 
		
			| Direct Fly ALTO NG | zł 488.175 € 115.000
 |  Przegląd
	
		
			| | Informacje podstawowe |  | Typ: | Samolot jednośmigłowy |  | Producent: | Direct Fly |  | Model: | ALTO NG |  | Rok produkcji: | 2023 |  | Nr. rejestracyjny: | OK-CUD |  | Numer seryjny: | DF176 |  | Cechy charakterystyczne: | Zawsze hangarowany |  | Przegląd: | 3/2024 |  | Lokalizacja: | Polska, Kaniów, EPKW |  | Całkowity czas (TTAF): | 108 h |  | Cena: | € 115.000 (~ zł 488.175)
 |  | Opodatkowany w UE: | tak |  | Wszystkie szczególy | 
 
 |  |  |  Szczególy
	| Informacje podstawowe |  | Typ: | Samolot jednośmigłowy |  | Producent: | Direct Fly |  | Model: | ALTO NG |  | Rok produkcji: | 2023 |  | Nr. rejestracyjny: | OK-CUD |  | Numer seryjny: | DF176 |  | Cechy charakterystyczne: | Zawsze hangarowany |  | Przegląd: | 3/2024 |  | Lokalizacja: | Polska, Kaniów, EPKW |  | Całkowity czas (TTAF): | 108 h |  | Cena: | € 115.000 (~ zł 488.175)
 |  | Opodatkowany w UE: | tak |  | Liczba pasażerów: | 2 |  | Lądowania: | 147 | 
 | Silnik(i) |  | Liczba silników: | 1 |  | Producent/Model: | 912 ULS |  | Zasilanie/Moc: | 100 PS |  | Czas całkowity: | 108 h |  | Śmigło - Producent/Model: | Woodcomp Propeller 3000 |  | Śmigło - Czas całkowity: | 108 h | 
 | Opis/Charakterystyka silnika |  | Woodcomp Propeller 3000 – electrically adjustable pitch | 
 | Awionika |  | Dynon HDX 10 inch + Dynon Autopilot | 
 | Wyposażenie |  | Galaxy GRS Radio  TRIG
 Transponder  TRIG
 Automatic elevator trim when flaps are deployed
 Woodcomp Propeller 3000 – electrically adjustable pitch
 | 
 | Inne uwagi |  | Full metal construction – 600kg MTOW Price: 115 000 EURO Netto + VAT
 Invoce
 | 
 ZdjęciaKontakt do Sprzedawcy |