| |
Dehavilland DHC-1 MK-22 Chipmunk |
zł 419.938 € 99.000 |
Przegląd
| Informacje podstawowe | | Typ: | Samolot jednośmigłowy | | Producent: | Dehavilland | | Model: | DHC-1 MK-22 Chipmunk | | Rok produkcji: | 1951 | | Nr. rejestracyjny: | D-EFOM | | Numer seryjny: | C1-0248 | | Cechy charakterystyczne: | Zawsze hangarowany | | Przegląd: | 2/2025 | | Lokalizacja: | Niemcy | | Całkowity czas (TTAF): | 9020 h | | Cena: | € 99.000 (~ zł 419.938) | | Cena netto: | zł 419.938 € 99.000 | | Opodatkowany w UE: | tak | | VAT wydzielony: | nie | | Wszystkie szczególy |
| Sprzedawca |
K-aircraft Jets & Props, Inh. Klaus Kuehl Imhofstr. 2b 86830 Schwabmuenchen Niemcy
Tel.: +49 (0)82329964961 |
| Kontakt do Sprzedawcy |
|
|
|
Szczególy
| Informacje podstawowe | | Typ: | Samolot jednośmigłowy | | Producent: | Dehavilland | | Model: | DHC-1 MK-22 Chipmunk | | Rok produkcji: | 1951 | | Nr. rejestracyjny: | D-EFOM | | Numer seryjny: | C1-0248 | | Cechy charakterystyczne: | Zawsze hangarowany | | Przegląd: | 2/2025 | | Lokalizacja: | Niemcy | | Całkowity czas (TTAF): | 9020 h | | Cena: | € 99.000 (~ zł 419.938) | | Cena netto: | zł 419.938 € 99.000 | | Opodatkowany w UE: | tak | | VAT wydzielony: | nie |
| Silnik(i) | | Liczba silników: | 1 | | Producent/Model: | Franklin 6A-350-C1 | | Zasilanie/Moc: | 220 PS | | TBO (hours): | 1500 h | | SMOH: | 784 h | | Śmigło - Producent/Model: | Hartzell HC-C2YF-1BF, 2-blade constant speed | | Śmigło - Czas 1: | 349 h SMOH |
| Opis/Charakterystyka silnika | Engine:
Franklin 6A-350-C1, rated at 220 hp
TBO 1500 hours
784 SMOH compl. in 1990
Leak test: 72 / 76 / 78 / 78 / 75 / 68
Propeller:
Hartzell HC-C2YF-1BF, 2-blade constant speed
TBO 1500 hr or 6 years recommended
349 SMOH compl. in Feb. 2014 |
| Awionika | COM: Becker AR6201
COM remote control (aft cockpit): Becker RCU6201 |
| Wyposażenie | Equipment:
Horizon (fwd and aft cockpit)
Pitot heat
G-meter |
| Zewnętrze | | All over Green, Brown with Yellow bottom in like new condition (9 of 10) |
| Wnętrze | | 2 seats upholstary in Black leather in like new condition (9 of 10) |
| Inspection Status | Annual: February
Maintenance: Current ARC is valid until Feb. 2026. Last 100-hr inspection completed in February 2025. |
| Inne uwagi | Weights & Balance
BEM 715,4 kg
Fuel: 110 ltr = 79,2 kg
MTOM: 952 kg
History: This De Havilland DHC-1 MK-22 Chipmunk was built in January 1951 and operated by the Royal Air Force under the registration WD306. In April 1956, it was registered as G-AOJN, and in October 1956, it received its German registration as D-EFOM.
Aircraft Subject to Prior Sale or Removal from Market without Notice. Specification Subject to Verification by Purchaser. |
Zdjęcia
Kontakt do Sprzedawcy
|