| |
Beechcraft 33 Debonair 35-C33A |
cena na żądanie |
Przegląd
| Informacje podstawowe | | Typ: | Samolot jednośmigłowy | | Producent: | Beechcraft | | Model: | 33 Debonair 35-C33A | | Rok produkcji: | 1966 | | Nr. rejestracyjny: | N66DR | | Numer seryjny: | CE-47 | | Cechy charakterystyczne: | Certyfikat IFR Sprzęt IFR Zawsze hangarowany | | Przegląd: | 12/2024 | | Lokalizacja: | Belgia, Antwerp, EBAW | | Całkowity czas (TTAF): | 4135 h | | Cena: | cena na żądanie | | Opodatkowany w UE: | tak | | Wszystkie szczególy |
|
|
|
Szczególy
| Informacje podstawowe | | Typ: | Samolot jednośmigłowy | | Producent: | Beechcraft | | Model: | 33 Debonair 35-C33A | | Rok produkcji: | 1966 | | Nr. rejestracyjny: | N66DR | | Numer seryjny: | CE-47 | | Cechy charakterystyczne: | Certyfikat IFR Sprzęt IFR Zawsze hangarowany | | Przegląd: | 12/2024 | | Lokalizacja: | Belgia, Antwerp, EBAW | | Całkowity czas (TTAF): | 4135 h | | Cena: | cena na żądanie | | Opodatkowany w UE: | tak | | Liczba pasażerów: | 3 |
| Silnik(i) | | Liczba silników: | 1 | | Producent/Model: | TCM IO-520-BA(2) | | Numer seryjny: | 241657-R | | Zasilanie/Moc: | 285 PS | | Czas całkowity: | 1638 h | | Śmigło - Producent/Model: | HARTZELL PHC-C3YF-1RF/F8468A-6R | | Śmigło - Czas całkowity: | 1058 h |
| Awionika | Garmin GNS 530 GPS/NAV/COMM
Garmin GNS 430 GPS/NAV/COMM
Garmin GMA 340 Audio panel
Garmin GTX 330 Transponder
Garmin G5 Flight display 2x
Century 2000 Autopilot |
| Wyposażenie | JPI EDM-701 and EGT-701
CiES fuel sender + digital display |
| Zewnętrze | | Visual condition 8/10 |
| Wnętrze | Visual condition 8/10.
Classic Beech interior leather/valour seats and linings. |
| Modifications/Conversions | | 80 US Gallon fuel tanks --> 74 US gallow usable fuel. |
| Inspection Status | | Annual Inspection valid until December 31 2025. |
| Inne uwagi | | Find N66DR introduction video on YouTube - search for "N66DR introduction" |
Zdjęcia
Kontakt do Sprzedawcy
|