|
Boeing 737-400 FREIGHTER |
cena na żądanie |
Przegląd
Informacje podstawowe | Typ: | Odrzutowiec | Producent: | Boeing | Model: | 737-400 FREIGHTER | Rok produkcji: | 1991 | Numer seryjny: | 22934 | Cechy charakterystyczne: | Certyfikat IFR Sprzęt IFR Wpisany do rejestru handlowego | Przegląd: | 3/2025 | Lokalizacja: | Brazylia, SBKP | Całkowity czas (TTAF): | 69450 h | Cena: | cena na żądanie | Wszystkie szczególy |
Sprzedawca |
JALO AVIATION LTDA Jose Oliveira Avenida Magalhăes de Castro, 4800 Cj232 Park Tower 05676-120 Săo Paulo Brazylia
Tel.: +5511991929887 Tel. kom.: 5511991929887 |
Kontakt do Sprzedawcy |
|
|
|
Szczególy
Informacje podstawowe | Typ: | Odrzutowiec | Producent: | Boeing | Model: | 737-400 FREIGHTER | Rok produkcji: | 1991 | Numer seryjny: | 22934 | Cechy charakterystyczne: | Certyfikat IFR Sprzęt IFR Wpisany do rejestru handlowego | Przegląd: | 3/2025 | Lokalizacja: | Brazylia, SBKP | Całkowity czas (TTAF): | 69450 h | Cena: | cena na żądanie | Liczba pasażerów: | carg | Lądowania: | 12000 |
Silnik(i) | Liczba silników: | 2 | Producent/Model: | CFM56-3 | CFM56-3 | Zasilanie/Moc: | 22100 lbf | 22100 lbf | Czas całkowity: | 36600 h | 66000 h | Cykle: | 8660 | 8500 |
Opis/Charakterystyka silnika | 1991 BOEING 737-400SF
Model: 737-400SF MTOW: 150.000 lbs. (68,038 kg) MSN: 24960 MLW: 124,000 lbs. (56,345 kg)
23,500 lbs. Cat. B Current Thrust: 22,100 lbs. Cat.A
Engines: CFM56-3 (B2/C1) Max. Thrust:
Engine Intermix Capable Aircraft
Tank Flammability Mitigation Installed: Not Required Lower Deck Fire Detection: YES
Engines CFM 56-3 -Cat A - 8500 cycles available |
Awionika | E1-1
GROUND PROXIMITY COMPUTER (M652)
CABIN PRESS CONT NO.2 (M1654)
IFSAU (M1474)
FLAP & SLAT ELECTRONIC MODULE (M1746)
FLIGHT CONTROL COMPUTER CHANNEL “A” (M1875)
TCAS COMPUTER (M1485)
E1-2
DME NO.1 (M164)
ATC NO.1 (M163) & COAX ‘T’ (M1346)
WEATHER RADAR 1 (M2771)
MMR NO.1 (M2104)
E1-3
ANTISKID AUTOBRAKE CONTROL UNIT (M162)
PASSENGER ADDRESS AMPLIFIER (M63)
VHF COMM NO.1 (M149)
E1-4
WEATHER RADAR 2 (M3336)
MMR NO.2 (M2105)
FLIGHT CONTROL COMPUTER CHANNEL “B” (M1876)
COMPARTMENT OVERHEAT DETECTION CONTROL MOD (M237)
E1-5
VHF COMM NO.2 (M150)
ATC NO.2 (M381) & COAX ‘T’ (M1347)
DME NO.2 (M165)
E2 RACK
E2-1
LOW RANGE RADIO ALT NO. 1 (M1735)
DUAL WINDOW HEAT CONTROL NO. 1 LEFT FRONT & RIGHT SIDE (M321)
APU GENERATOR CONTROL UNIT (G14)
GENERATOR CONTROL UNIT NO. 1 (G10)
TRANSFORMER RECTIFIER UNIT NO. 1 (T11)
BATTERY CHARGER (M5)
E2-2
ENGINE & APU FIRE DETECTION CONTROL MOD (M279)
CABIN PRESSURE CONTROLLER NO. 1 (M1653)
APU START CONVERTER UNIT (M1710)
STATIC INVERTER (M9)
APU START POWER UNIT (M1850)
E3 RACK
E3-1
ADF NO.1 (M1731)
DPC NO.1 (M3069)
DPC NO.2 (M3070)
ADF NO.2 (M1732) – PROV
LOW RANGE RADIO ALT NO. 2 (M1736)
E3-2
SPOILER CONTROL ELECTRONICS (M2940)
STALL MGT/YAW DAMPER NO. 1 (M1747)
STALL MGT/YAW DAMPER NO. 2 (M1748)
DFDAU (M675)
E3-3
INTEGRATED AIR SYSTEM CONTROLLER LEFT (M2939)
AUX BATTERY CHARGER (M3055)
VHF COMM NO.3 (M411)
INTEGRATED AIR SYSTEM CONTROLLER RIGHT (M2957)
E4 RACK
E4-1
HUD HEADS UP DISPLAY (M1854) & APM (M3198)
CMU NO. 1 (M2127) & APM (M2502)
SELCAL (M25)
REMOTE ELECTRONIC UNIT (M1353)
AIR CONDITIONING ACCESSORY UNIT RIGHT (M1455)
AIR CONDITIONING ACCESSORY UNIT LEFT (M324)
E4-2
GEN CONTROL UNIT NO.2 (G12)
BUS POWER CONTROL UNIT (G15)
TRANSFORMER RECTIFIER N0. 2 (T12)
TRANSFORMER RECTIFIER N0. 3 (T13)
WINDOW HT CONTROLLER NO. 4 RIGHT FRONT (M323)
NFS NO.1 (M2898)
SAT-COM SDU (M3193)
E5 RACK
E5-1
E5-2
ISFD BATTERY CHARGER (M2100)
ADIRU NO.2 (M1752)
FLIGHT MANAGEMENT COMPUTER NO.2
FMC SW NO.1 & NO.2 (R475/R476)
FLIGHT MANAGEMENT COMPUTER NO.1 (M1175)
ADIRU NO.1 (M1749)
E6 RACK
E6-1
HDMS (M02888)
AIRCRAFT INTERFACE UNIT (M03227)
E6-2
VOICE RECORDER (M00383)
APU ECU (M01709)
HF COMM NO.1 (M00226)
HF COMM NO.2 (M00439) – PROV |
Zdjęcia
Kontakt do Sprzedawcy
|