|
Beechcraft Bonanza F33A |
[SPRZEDANY] |
Przegląd
Informacje podstawowe | Typ: | Samolot jednośmigłowy | Producent: | Beechcraft | Model: | Bonanza F33A | Rok produkcji: | 1980 | Nr. rejestracyjny: | EASA-Reg. | Numer seryjny: | Offer GV435 | Cechy charakterystyczne: | Sprzęt IFR Zawsze hangarowany Standard JAR-OPS 1 Historia awarii | Lokalizacja: | Niemcy | Całkowity czas (TTAF): | 1900 h | Cena: | cena na żądanie[SPRZEDANY] | Wszystkie szczególy |
Sprzedawca |
Augsburg Air Service GmbH Flughafenstraße 5 86169 Augsburg Niemcy
Tel.: +49 - 821 - 7003 - 100 Fax: +49 - 821 - 7003 - 153 Tel. kom.: +49 - 171 - 210 20 37 |
Kontakt do Sprzedawcy |
|
|
|
| | |
Szczególy
Informacje podstawowe | Typ: | Samolot jednośmigłowy | Producent: | Beechcraft | Model: | Bonanza F33A | Rok produkcji: | 1980 | Nr. rejestracyjny: | EASA-Reg. | Numer seryjny: | Offer GV435 | Cechy charakterystyczne: | Sprzęt IFR Zawsze hangarowany Standard JAR-OPS 1 Historia awarii | Lokalizacja: | Niemcy | Całkowity czas (TTAF): | 1900 h | Cena: | cena na żądanie[SPRZEDANY] |
Silnik(i) | Liczba silników: | 1 | Producent/Model: | Continental IO-520BB | Czas całkowity: | 538 h |
Opis/Charakterystyka silnika | Engine Factory rebuilt 12/2010 (low TT - approx. 538 h TSnew) |
Awionika | • NAV/COM #1 Garmin GTN 650 NAV/COM w Glideslope
• NAV / COM/GPS #2 GARMIN GNS 530 W NAV/COM/GPS w
Glideslope
• AUDIO PANEL Garmin GMA340 AUDIO PANEL w 3 Light Marker
• Garmin G500 Synthetic Vision & Jeppesen Chart View
• TRANSPONDER GARMIN GTX-328 Mode S w Traffic
• BF GOODRICH WX 500 STORMSCOPE SYSTEM
• KING KFC_200 AP w Flight Director System
• Autopilot couples with GTN 650 to perform automatic
ILS/Holds and RNAV approaches
• Altitude preselect
• TCAS Avidyne TAS 605
• DME Collins TCR 451
• EDM 700
• Second landing gear annunciator lights
• Kannad 406 ELT
• Osborne 20 Gall Tip Tanks
• Standby generator
• Rosen sunvisors |
Zewnętrze | original paint from 1980 |
Wnętrze | brown beige leather seats refurbished 2010
Side panels original from 1980 |
Modifications/Conversions | Tip Tanks |
Inne uwagi | Forced belly landing in 03/2010 due to engine failure after
take off – plane repaired by Beech Augsburg
Always hangared |
Zdjęcia
Kontakt do Sprzedawcy
|