|
WeTA GmbH - Nasze aktualne oferty
Diamond DA42NG [Współwłasność 1/3] |
zł 798.966 [1/3] € 170.000 |
Przegląd
Informacje podstawowe | Typ: | Samolot wielośmigłowy | Producent: | Diamond | Model: | DA42NG | Rok produkcji: | 2005 | Nr. rejestracyjny: | N86RK | Numer seryjny: | 42.048 | Cechy charakterystyczne: | Certyfikat IFR Sprzęt IFR Zawsze hangarowany Wpisany do rejestru handlowego | Przegląd: | 5/2021 | Lokalizacja: | Niemcy, Augsburg, EDMA | Całkowity czas (TTAF): | 2400 h | Typ oferty: | Współwłasność 1/3 | Cena: | € 170.000 (~ zł 798.966) | Opodatkowany w UE: | tak | Wszystkie szczególy |
Sprzedawca |
WeTA GmbH Gerhard Heynen Sophie-Scholl-Platz 4 63452 Hanau Niemcy
Tel.: +49 171 9946783 |
Kontakt do Sprzedawcy |
|
|
|
Szczególy
Informacje podstawowe | Typ: | Samolot wielośmigłowy | Producent: | Diamond | Model: | DA42NG | Rok produkcji: | 2005 | Nr. rejestracyjny: | N86RK | Numer seryjny: | 42.048 | Cechy charakterystyczne: | Certyfikat IFR Sprzęt IFR Zawsze hangarowany Wpisany do rejestru handlowego | Przegląd: | 5/2021 | Lokalizacja: | Niemcy, Augsburg, EDMA | Całkowity czas (TTAF): | 2400 h | Typ oferty: | Współwłasność 1/3 | Cena: | € 170.000 (~ zł 798.966) | Opodatkowany w UE: | tak |
Silnik(i) | Liczba silników: | 2 | Producent/Model: | Austro Engine AE300 | Austro Engine AE300 | Zasilanie/Moc: | 168 PS | 168 PS | Czas całkowity: | 1480 h | - | Śmigło - Producent/Model: | MT | MT | Śmigło - Czas całkowity: | 1255 h | 1255 h |
Awionika | Garmin G1000 Glass Panel Cockpit, including:
- GDU 1040 Primary Flight Display & Multi-Function Display
- Garmin GFC-700 Auto Pilot with Yaw Damper
- Garmin Integrated VFR Terrain Awareness System
- Garmin Synthetic Vision Technology (SVT)
- WX-500 Stormscope
- Air Traffic avoidance system (includes all signals: Transponder, ADS-B, FLARM)
- ADF
- Garmin GDC-74 Integrated Digital Air Data Computer
- Garmin GRS-77 Attitude & Heading Reference System
- upgrade to Garmin GIA-63 WAAS Integrated VHF COM/NAV/ILS/GPS Radio Modules
(installation planed for the next month)
- Garmin GEA-71 Airframe/Engine Interface Unit
- Garmin GMA-1347 Digital Audio Controller with Digital ATC Playback Recording
- Garmin GMU-44 Magnetometer
- Garmin GTX-330R
- Honeywell KN 63 Remote DME
- Standby Instruments (compass, horizon, airspeed)
- Jeppesen Chartview |
Wyposażenie | TKS Deice System (FIKI – flight into known icing) completely overhold 2018
- Extended range fuel tank (76 US gal)
- 4-way Baggage Compartment System
- ELT Artex 406 MHz
- Composite Cabin & 26g Safety Seats
- Fire Extinguisher
- Failsafe Airframe Design
- 3-point Safety Belts (all seats)
- Instrument Lighting
- Overhead Cabin Light
- Hydraulic Retractable Landing Gear
- Heated Pitot/Static Tube
- Alternate Static Port
- Electric Operated Flap System
- Landing and Taxi Lights
- Position and Anti-collision Lights
- Rudder Lock
- Diamond Aircraft Industries – FACTORY NG “New Generation” Conversion in 2010 - BRAND NEW Austro AE-300 Engine |
Modifications/Conversions | Factory Conversion from DA42-TDI to DA42-NG w/Austro AE300 Engine AND GFC700 Auto Pilot (with Yaw Damper)
• Conversion Carried Out in 2010
• all AD’s done and immaculate maintenance status (all documentation available) |
Inne uwagi | Factory Converted Diamond DA42 NG
Garmin GFC-700 Auto Pilot
WAAS Upgrade planed in the next month
Active Traffic
Synthetic Vision
Long Range Fuel
Fresh 2000 Hour Inspection
No Damage History!
All logs and maintenance documents available |
Zdjęcia
Kontakt do Sprzedawcy
|