|
K-aircraft Jets & Props, Inh. Klaus Kuehl - Nasze aktualne oferty - Samolot jednośmigłowy
Piper PA-28RT-201T Turbo Arrow IV |
zł 483.896 € 112.000 |
Przegląd
Informacje podstawowe | Typ: | Samolot jednośmigłowy | Producent: | Piper | Model: | PA-28RT-201T Turbo Arrow IV | Rok produkcji: | 1980 | Nr. rejestracyjny: | D-EEWW | Numer seryjny: | 28R-8031051 | Cechy charakterystyczne: | Certyfikat IFR Zawsze hangarowany | Przegląd: | 11/2023 | Lokalizacja: | Niemcy | Całkowity czas (TTAF): | 4910 h | Cena: | € 112.000 (~ zł 483.896) | Opodatkowany w UE: | nie | VAT wydzielony: | nie | Wszystkie szczególy |
Sprzedawca |
K-aircraft Jets & Props, Inh. Klaus Kuehl Imhofstr. 2b 86830 Schwabmuenchen Niemcy
Tel.: +49 (0)82329964961 |
Kontakt do Sprzedawcy |
|
|
|
Szczególy
Informacje podstawowe | Typ: | Samolot jednośmigłowy | Producent: | Piper | Model: | PA-28RT-201T Turbo Arrow IV | Rok produkcji: | 1980 | Nr. rejestracyjny: | D-EEWW | Numer seryjny: | 28R-8031051 | Cechy charakterystyczne: | Certyfikat IFR Zawsze hangarowany | Przegląd: | 11/2023 | Lokalizacja: | Niemcy | Całkowity czas (TTAF): | 4910 h | Cena: | € 112.000 (~ zł 483.896) | Opodatkowany w UE: | nie | VAT wydzielony: | nie |
Silnik(i) | Liczba silników: | 1 | Producent/Model: | Continental TSIO-360-FB1B | Zasilanie/Moc: | 200 PS | TBO (hours): | 1800 h | TBO (years): | 12 yrs | Last engine overhaul: | 03/2018 | SFRM: | 199 h | Śmigło - Producent/Model: | Hartzell PHC-C3YF-1RF/F766-2R | Śmigło - Czas 1: | 736 h SFOH |
Opis/Charakterystyka silnika | Engine(s)
Continental TSIO-360-FB1B, rated at 200hp
TBO 1800 hr or 12 years recommended
199 SFRM compl. in 03/2018
leak test: 75/74/65/76/74/75 of 80 psi
Propeller(s)
Hartzell PHC-C3YF-1RF/F766-2R
TBO 2000 hr or 6 years recommended
736 SPOH compl. in 03/2006 |
Awionika | Audio/Marker: Garmin GMA-340
COM/NAV/GPS: Avidyne IFD-440
COM/NAV: Garmin GNC-255A
Transponder: Garmin GTX-330
DME: King KN-62A
Autopilot: Piper Autocontrol IIIB
ALT Hold + GS: S-Tec System 60 PSS
Engine Monitor: J.P. Instruments EDM 730
Fuel Computer: J.P. Instruments Fuel Scan 450
ELT: Artex ME-406 |
Wyposażenie | Ground Com switch
Fuel Computer JPI Fuel Scan 450
Standby Horizon (unserviceable)
Gamijectors
Pressurized Magnetos
Intercooler |
Zewnętrze | Allover White with Red bottom in excellent condition. Painted in 2007 (8 of 10) |
Wnętrze | Grey Leather interior refurbished 2007 (8 of 10) |
Inspection Status | Annual: December
Maintenance:
Last 100-hr inspection completed in November 2023. ARC valid until December 2024.
Interior: |
Inne uwagi | History
This aircraft, initially registered as N74KG in the USA until 1993, transitioned to Slovenia (S5-DDV) and Austria as OE-KEN until 2005 before being registered in Germany as D-EEWW.
Damage History: No known damage history
Price Information
EUR 112.000,- private
Aircraft Subject to Prior Sale or Removal from Market without Notice. Specification Subject to Verification by Purchaser. |
Zdjęcia
Kontakt do Sprzedawcy
|