|
Mooney M20K Encore |
zł 749.657 US$ 191.000 |
Przegląd
Informacje podstawowe | Typ: | Samolot jednośmigłowy | Producent: | Mooney | Model: | M20K Encore | Rok produkcji: | 1986 | Nr. rejestracyjny: | N97NM | Numer seryjny: | 251047 | Cechy charakterystyczne: | Certyfikat IFR Sprzęt IFR | Przegląd: | 1/2024 | Lokalizacja: | Wielka Brytania, Leeds, EGCM | Całkowity czas (TTAF): | 4302 h | Cena: | US$ 191.000 (~ zł 749.657) | Opodatkowany w UE: | nie | Wszystkie szczególy |
|
|
|
Szczególy
Informacje podstawowe | Typ: | Samolot jednośmigłowy | Producent: | Mooney | Model: | M20K Encore | Rok produkcji: | 1986 | Nr. rejestracyjny: | N97NM | Numer seryjny: | 251047 | Cechy charakterystyczne: | Certyfikat IFR Sprzęt IFR | Przegląd: | 1/2024 | Lokalizacja: | Wielka Brytania, Leeds, EGCM | Całkowity czas (TTAF): | 4302 h | Cena: | US$ 191.000 (~ zł 749.657) | Opodatkowany w UE: | nie | Liczba pasażerów: | 4 |
Silnik(i) | Liczba silników: | 1 | Producent/Model: | TCM TSIO-360-SB1B | Zasilanie/Moc: | 220 PS | Czas całkowity: | 79 h | Last engine overhaul: | 06/2017 | Śmigło - Producent/Model: | McCauley Two Blade Hot Prop |
Opis/Charakterystyka silnika | 220hp Upgrade to Encore Spec
Overhauled in June 2017
Two Blade Hot Prop |
Awionika | GMA-340 Audio panel, King KI-525A HSI, GDC31 GPSS Computer, Garmin GDL69 Datalink, Garmin GMX200, Garmin GNS 480, Shadin ADC200 Fuel Computer, King KFC 150 Autopilot, Garmin GNC 255a Com, King KR-87 ADF, King KN-64 DME and GTX33 remote Transponder. The aircraft is fitted with a colour insight G3 engine monitor, WX900 Stormscope, EI digital RPM, EI digital TIT, Guardian 452 CO2 detector and ELT. |
Wyposażenie | TKS FIKI ice protection wings and prop
Ice light
Yaw damper
4-place oxygen system with built-in tank
HID landing and taxi lights
Wingtip identification lights
Dual alternators, 28V
Standby vacuum
Precise-Flight speed breaks
4 headset sockets |
Zewnętrze | Original paint, decal registration. Does machine polish up well, but it is almost 40 years old. Condition is reflected in the price. |
Wnętrze | Original interior, clean and tidy. |
Modifications/Conversions | Encore Conversion |
Inspection Status | Fresh Annual to Jan 2025 |
Inne uwagi | N97NM will instantly stand out to the enthusiast, for the Encore specification which was embodied at the Eagle Aircraft in Feb 2007, which removed the 210hp TSIO-360-MB2B and fitted instead a 220hp TSIO-360-SB1B. The propeller governor was also changed, and this coupled with many other mods allowed compatibility with the Encore specification and its 3130lbs MTOW. |
Zdjęcia
Kontakt do Sprzedawcy
|